دپوی لاستیک‌های ۱۵۰ میلیاردی در دامداری

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۸۰۱ حلقه لاستیک ایرانی و خارجی مربوط به خودروهای سنگین به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک دامداری در حومه شهرستان شاهین‌شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی، با رصد و اشراف اطلاعاتی خود از دپوی غیرمجاز لاستیک خودروهای سنگین در یک دامداری واقع در حومه شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، از محل مورد نظر بازرسی کردند که در نتیجه تعداد ۷۹۴ حلقه لاستیک خودروی سنگین داخلی و هفت حلقه لاستیک خودروی سنگین خارجی کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه لاستیک‌های مکشوفه در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده و به صورت غیرمجاز در این محل دپو شده بودند، بر اساس تبصره چهار ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشمول جرم قاچاق شده و با حکم مرجع قضائی تمام این لاستیک‌ها توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل شد.

وی ارزش لاستیک‌های کشف شده در این عملیات را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه مالک اصلی لاستیک‌ها دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

سردار علینقیان‌پور با بیان اینکه پلیس مصمم به برخورد قاطع با قاچاقچیان و محتکران کالاهای اساسی است، گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا و ارز و احتکار اقلام و کالاهای اساسی که موجب اخلال در بازار و افزایش تورم می‌شود را در اسرع وقت و از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با این اقدامات صورت گیرد.

کد خبر 697768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.