بازرس کل استان اصفهان معرفی شد

در آیینی با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس جدید منطقه ۶ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، در آئین تودیع و معارفه رئیس منطقه شش سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان، حمید شاه‌محمدی به عنوان بازرس کل استان اصفهان معرفی و از خدمات چهار ساله سیدمحمدمهدی طباطبایی قدردانی شد.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در این آئین با اشاره به جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر اظهار کرد: ضربه‌ای که جبهه مقاومت به رژیم جنایت‌کار صهیونیستی وارد کرد، قابل جبران نخواهد بود.

وی افزود: امروز با به هلاکت رسیدن بیش از هزار و ۵۰۰ صهیونیست، آبرو و حیثیت این رژیم در دنیا رفته است که جبران‌شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: امروز رمز موفقیت ملت‌های آزادی‌خواه جهان نرفتن زیر بار سلطه ابرقدرت‌ها و وحدت میان مسلمانان است.

امام جمعه اصفهان در ادامه با قدردانی از تلاش‌های سیدمحمدمهدی طباطبایی، بازرس قبلی کل استان، برای بازرس جدید کل استان آرزوی موفقیت کرد.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در آئین تودیع و معارفه رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مردم فلسطین و غزه در حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم این جنایات هولناک را بی‌پاسخ نگذارد و در همین دنیا جنایت‌کاران را به سزای اعمال مجرمانه خود برساند.

وی ادامه داد: اینگونه اتفاقات با وجود همه تلخی‌ها سبب اتحاد بیشتر میان امت اسلامی شده و شرایطی را فراهم کرده است تا نگاه و صدای واحدی در کشورهای اسلامی و هر کجا که ذره‌ای از انسانیت وجود دارد، هویدا و نمایان شود.

استاندار اصفهان با اشاره به آیه اول و دوم سوره ملک خاطرنشان کرد: این دو آیه به حکایت و مرگ و زندگی اشاره دارد و من تصور می‌کنم مدیریت نیز به همین دوره مرگ و زندگی بی‌شباهت نیست.

مرتضوی اظهار کرد: روزی حکمی به دست ما می‌دهند تا مسئولیتی را در برابر مردم بپذیریم در مقابل زمان‌سنج پایان مسئولیت نیز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: چه خوب است احسن عمل ما به‌نحوی اتفاق بیفتد که صلاح و فلاح را به همراه داشته باشد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: سازمان بازرسی به لحاظ شأن و اهمیت سازمانی و ساختاری در نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: نظارت بر حُسن جریان امور و اجرای قوانین بر عهده این مجموعه گذاشته شده که مأموریت بسیار مهمی است.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه می‌تواند با نگاه خیرخواهانه، هشداردهنده، همراهی، اولویت‌سنجی در مسائل استان و نگاه فرایندی به مأموریت خود توجه داشته باشد و در مقابل سازمانی ممکن است با ورودهای نابهنگام، تذکراتی که از جنس ترس، نگرانی و دلهره در مجموعه مدیران ایجاد می‌کند، در برابر ادامه مسیر موفق مدیران مانع ایجاد کند.

استاندار اصفهان گفت: این سازمانِ بسیار نقش‌آفرین و مؤثر می‌تواند با نگاه فرایندی مسائلی که تصمیمات را زمین‌گیر کرده است شناسایی و درصدد رفع آن‌ها بکوشد.

وی با اشاره به مشکلات تأمین آب به‌عنوان بزرگترین مشکل استان اظهار کرد: از چند دهه گذشته خطوط انتقال آب از اصفهان به سایر استان‌ها اجرا شد و همان دستوری که انتقال آب را مقرر کرد، جایگزینی آب برای اصفهان را نیز مقرر کرده بود، اما قسمت دوم آن اجرایی نشد.

مرتضوی گفت: اینگونه مسائل می‌تواند در دستور کار ویژه اداره کل بازرسی استان قرار گیرد و به مطالبه چند دهه مردم جامه عمل بپوشاند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی با ضمیمه کردن نگاه و رویکرد پژوهشی و خیرخواهانه می‌تواند در بسیاری از موارد کارگشا باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان هم جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌شرمانه توصیف کرد و گفت: شهادت بیش از چهار هزار فلسطینی و مجروح شدن بیش از ۱۳ هزار نفر به‌ویژه کودکان و مادران مظلوم فلسطینی گریبان‌گیر اسرائیل خواهد شد.

وی افزود: به‌طور قطع طوفان‌الاقصی زمینه‌ساز نهضت و تمدن بزرگ اسلامی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهضت خدمات‌رسانی ویژه بر اساس سند تحول که از منویات مقام معظم رهبری است، گفت: بر اساس این سند در سال‌های گذشته اتفاقات بسیار مؤثری در سازمان بازرسی شکل گرفته است.

وی با تاکید بر مقابله با فساد، رانت، سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی افزود: در این مسیر حضور مؤثر سازمان بازرسی می‌تواند به عنوان چشمان تیزبین نظام کارآمد باشد.

شرکت در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال، حضور در شورای قضائی استان و بازدید از محل احداث ساختمان جدید بازرسی و پیشرفت طرح قطار شهری از برنامه‌های سفر یک‌روزه ذبیح‌الله خدائیان در اصفهان است.

بازرس کل جدید استان اصفهان پیش از این رئیس دادگاه تجدید نظر اصفهان بوده است.

کد خبر 697756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.