برای جانمایی دستفروشان با کمبود زمین روبه‌رو هستیم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در رابطه با بازگشت دستفروشان به محدوده چهارراه ولیعصر(عج) و تئاتر شهر توضیحاتی ارائه داد و گفت: در این محدوده با مشکل کمبود زمین برای جانمایی دستفروشان روبه‌رو هستیم.

به گزارش ایمنا، حسین نظری با اشاره به حضور مجدد دست‌فروشان در حوالی تئاتر شهر و چهارراه ولیعصر (عج) اظهار کرد: جانمایی چهارراه ولیعصر نیازمند اقدامات بازدارنده و ایجابی است، باید نقطه‌ای از شهر برای این دست‌فروشان انتخاب شود.

وی افزود: در اطراف چهارراه ولیعصر با مشکل کمبود زمین روبرو هستیم. گزینه‌ای را برای این کار بررسی کرده بودیم اما از نظر مالکیت این زمین با مشکل روبرو شد و نتوانستیم پیگیری‌ها را به سرانجام برسانیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: مدیران در منطقه ۶ و ۱۱ در حال هماهنگی هستند تا بتوانیم این مانع را رفع و رجوع کنیم. در حال حاضر شهرداری منطقه شش در حال پیدا کردن گزینه مناسب است.

وی ادامه داد: از ۱۹ تیرماه سال جاری، طرح ممانعت از دست‌فروشی و بساط‌ گستری اطراف تئاتر شهر با همکاری پلیس و نیروهای شهربان کلید خورد و غرفه‌های عرضه اغذیه نیز در محدوده تئاتر شهر جمع‌ آوری شد اما پس از مدتی، شهروندان با حضور دوباره دست‌فروشان مواجه شدند.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 697754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.