معرفی برترین‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

نفرات برتر بخش‌های مختلف شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان امروز معرفی شدند و از آن‌ها تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

بخش آزاد

طراحی لباس: الهه نجفی از نمایش غول مرحله آخر به عنوان نفر اول معرفی شد، بهار زارعی از نمایش استریت مید این فیلیپین به عنوان رتبه دوم شناخته شد و جایزه سوم این بخش را شهناز آئینی، طراح لباس نمایش پارادوکس از آن خود کرد.

طراحی فضا: غزل هدایتی از نمایش استریت مید این فیلیپین به عنوان رتبه اول مورد تجلیل قرار گرفت، علیرضا شمس و محمد رادمهر از نمایش زمین شماره ایکس به عنوان رتبه دوم معرفی شدند و سیدسوران حسینی طراح فضای نمایش نقطه سر خط، جایزه نفر سوم را به خود اختصاص داد.

ساخت و طراحی: جایزه ویژه هیئت داوران نیز به سارا شیروی، کیمیا حسینی و نگار هاشمی برای ساخت سازه چندوجهی و کاربردی در نمایش واگویه‌های لک لک نسبتاً عاقبت‌اندیش تعلق گرفت.

موسیقی: دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به محمد نادری برای ساخت و اجرای توانمندانه در اکثر گروه‌های نمایشی اهدا شد.

بازیگری زن: دیپلم افتخار و تندیس نفر اول را نجمه مهرابی از نمایش هزارپیشه به خود اختصاص داد، ساغر کیخواه از نمایش پلاسما به عنوان نفر دوم این بخش برگزیده شد و جایزه نفر سوم نیز به صورت مشترک به ریحانه اکبری از نمایش اتو و سعیده امیری از نمایش غول مرحله آخر تعلق گرفت.

بازیگری مرد: امید فرامرزی برای نمایش جهانگردان بی‌نوا جایزه نفر اول را از آن خود کرد، احمد صمیمی از نمایش نقطه سر خط به عنوان رتبه دوم شناخته شد و جایزه نفر سوم نیز به صورت مشترک به بهنام کاوه از نمایش نقطه سر خط و مالک آبسالان از نمایش پارادوکس رسید.

طرح و ایده؛ نسیم عموزاده از نمایش اتو جایزه نفر اول را به خود اختصاص داد، سیدسوران حسینی از نمایش نقطه سر خط به عنوان نفر دوم معرفی شد و جایزه نفر سوم این بخش به صورت مشترک به نساء سلیمانی از نمایش واگویه‌های یک لک لک نسبتاً عاقبت‌اندیش و آرزو علی‌پور از نمایش مصائب زنان تعلق گرفت.

کارگردانی: دیپلم افتخار و تندیس نفر اول جشنواره به فاطمه پارسافرد، کارگردان نمایش استریت تئاتر مید این فیلیپین اهدا شد، سیدسوران حسینی از نمایش نقطه سر خط به عنوان نفر دوم این بخش مورد تجلیل قرار گرفت و جایزه سوم مشترک کارگردانی نیز به مجید احمدی از نمایش غول مرحله آخر و سعید بادینی از نمایش پلاسما تعلق رفت.

بخش ایثار و شهادت

بازیگری مرد: هومن حسینی از نمایش نامه، محسن ملاشی از نمایش زندگی با طعم باروت و خالد رحیمی از نمایش کوچه در کوچه به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.

بازیگری زن: آرزو زندکریمی از نمایش نامه، آرزو جعفری از نمایش زندگی با طعم باروت و فروزان حسینی از نمایش جولا، نفرات اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

کارگردانی: دیپلم افتخار و تندیس نفر اول جشنواره به مجتبی خلیلی کارگردان نمایش زندگی با طعم باروت تعلق گرفت و این بخش نفر دوم و سوم نداشت.

طرح و ایده: جایزه نفر اول به خالد رحیمی از نمایش کوچه در کوچه رسید، مجتبی خلیلی از نمایش زندگی با طعم باروت جایزه نفر دوم را از آن خود کرد و حسین نادری از نمایش عاشقانه‌های زیرخاکی به عنوان نفر سوم این بخش برگزیده شد.

آثار معرفی شده به جشنواره تئاتر فجر

نمایش هزار پیشه به کارگردانی نجمه محرابی، نمایش نقطه سر خط به کارگردانی سیدسوران حسینی و نمایش کوچه در کوچه به کارگردانی علی رحیمی شهوار از بخش ایثار به جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

نمایش‌های علی سوت بلبلی به کارگردانی پویان عطایی و نمایش نامه به کارگردانی علی قاسمی نیز به جشنواره بسیج خراسان راه یافتند.

کد خبر 697743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.