انتقاد استاندار قم از تاخیر در اجرای پروژه کنارگذر قم-اراک

استاندار قم با انتقاد از تاخیر در احداث کنارگذر شهر قم گفت: پروژه کنارگذر قم-اراک تنها یک محور مربوط به استان قم نیست، بلکه محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد آقانوری امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در جلسه بررسی وضعیت پروژه کنارگذر قم-اراک که با حضور معاون اجرایی ریاست‌جمهوری در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: پروژه کنارگذر قم-اراک گرفتار دیوان‌سالاری شده و تأخیرهای ایجاد شده در آن منطقی نیست.

وی افزود: در این پروژه عملکرد بخش خصوصی قابل دفاع است، اما عملکرد بخش دولتی نیازمند شجاعت بیشتر و اهتمام واقعی برای تأمین مالی و اخذ مجوزها است.

استاندار قم با اشاره به اهمیت این پروژه خاطرنشان کرد: محدوده اجرای این پروژه استان قم است، اما محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور و بخشی از کریدور شمال به جنوب محسوب می‌شود.

وی با اشاره به صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش تصادفات بین شهری با اجرای این پروژه تصریح کرد: آزادراه قم-اراک به طور ۱۱۰ کیلومتر نقش مؤثری در بهبود وضعیت تردد در کریدور شمال به جنوب کشور دارد.

آقانوری در جلسه دیگری که برای بررسی مشکلات فرودگاه قم تشکیل شده بود با اشاره به صدور مجوز احداث برای فرودگاه طی دو ماه آینده تاکید کرد: این پروژه طی ۱۵ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به صدور مجوز موافقت اصولی فرودگاه قم گفت: اکنون فرودگاه قم برای آغاز عملیات ساخت، منتظر صدور مجوز احداث است که حدود دو ماه آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 697733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.