تخصیص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش بانوان فارس

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: طی سفر رئیس‌جمهور به فارس، تعیین تکلیف هشت سالن ورزشی بانوان در سطح استان انجام شد و بودجه‌ ۸۰ میلیارد تومانی با هدف بهره‌برداری از هفت سالن و بهسازی دو سالن ورزشی تخصیص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی سرفرازشکوهی امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی اظهار کرد: سکان و شرایط اداره کل ورزش و جوانان فارس در اردیبهشت‌ماه در حالی تحویل داده شد که ۱۲۳ میلیارد تومان از بودجه‌های ملی و استانی جذب نشده بود و تنها تا سی‌ویکم شهریورماه جذب این مبلغ امکان‌پذیر بود.

وی افزود: با تلاش و همیاری حوزه مالی و اداری جذب بودجه محقق شد و انتظار می‌رود بتوان ۳۰ تا ۵۰ پروژه عمرانی را تا پایان دهه فجر و سال جاری تکمیل کرد و به پایان رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: در هفته تربیت‌بدنی ۱۴ پروژه ورزشی افتتاح خواهد شد و به بهره‌برداری خواهید رسید که این پروژه‌ها شامل زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان‌ها، خانه وزنه‌برداری در شهرستان شیراز و چهار زمین تنیس است.

سرفراز شکوهی از تجهیز ۱۲ خانه ورزش روستایی در هفته تربیت‌بدنی خبر داد و اضافه کرد: این اقدام برای نخستین‌بار به صورت هم‌زمان در سطح شهرستان‌های فسا، میمند، قیر و کارزین، آباده، داراب، اکبرآباد و فیروزآباد انجام می‌شود.

وی با اشاره به دو پروژه افتتاح شده نیمه‌تمام و بر زمین مانده ورزش شیراز ادامه داد: ورزشگاه پارس و شهید سلیمانی مجدد به لیست اعتبارات ملی بازگشتند و در حال حاضر با حضور پیمانکاران در هر دو پروژه، عملیات عمرانی پایانی در حال اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ابراز امیدواری کرد: تا پایان آذرماه با اتمام اقدامات اجرایی درِ سالن ورزشی شهید سلیمانی به روی علاقه‌مندان به ورزش گشوده خواهد شد.

سرفراز شکوهی با اشاره به حوزه ورزش بانوان تصریح کرد: در این حوزه تعیین تکلیف هشت سالن ورزشی بانوان در سطح استان طی سفر رئیس‌جمهور به فارس در دستور کار قرار گرفت و بودجه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به جهت بهره‌برداری از هفت سالن و بهسازی دو سالن ورزشی حجاب و شهدای مدافع سلامت تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: در سطح استان فارس ۴۸۰ پروژه عمرانی ورزشی وجود دارد که تکمیل آن‌ها در دستور کار است و امید است تا پایان تابستان ۱۴۰۳ این پروژه‌ها تکمیل شود و به پایان برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: فارس، استانی با استعدادهای کم‌نظیر ورزشی است، این در حالی است که در المپیاد استعدادهای ورزشی درخشان، ورزشکاران توانستند با پشت سر گذاشتن رقبای بسیار قوی در سطح کشور مقام دوم را پس از تهران با ۸۰ مدال کسب کنند.

به گزارش ایمنا، اجرای هزار و ۲۷ برنامه در بخش ورزش همگانی، هزار و ۳۷ برنامه در ورزش قهرمانی، ۳۳ برنامه در حوزه جوانان، بهره‌برداری از ۱۴ پروژه عمرانی، برگزاری جشنواره عزت و پیشرفت و برپایی همایش بزرگ ورزش بانوان از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته تربیت‌بدنی بود که مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس به آن‌ها اشاره کرد.

کد خبر 697731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.