برگزاری انتخابات نمود بارز مردم‌سالاری دینی است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات نیاز به شور و حضور دارد، گفت: انتخابات یکی از مراحل تحقق مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدنصیر حسینی امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در دیدار عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان، با اشاره به اینکه امروز شورای نگهبان توانسته به وظیفه خود که حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بوده است عمل کند، اظهار کرد: شورای نگهبان درچارچوب وظایف خود، باید راهش را در دفاع از نظام، سریع و قاطع و با قدرت ادامه دهد.

وی با بیان اینکه مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند، افزود: به‌رغم توطئه‌های ۴۴ ساله دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، نظام ما مقابل این توطئه‌ها ایستاد و قدرت یافت و دشمن روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه تنها جمهوری اسلامی به‌طور صحیح آینده را مدیریت می‌کند، خاطرنشان کرد: پشتیبانی مردم در همه صحنه‌ها از نظام باعث قدرت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: انتخابات یک مرحله از مردم‌سالاری دینی است و امروز همچون گذشته طبقه خاصی انتخابات را مدیریت نمی‌کند.

حسینی تاکید کرد: در همه قوه‌ها از اقشار مختلف مردم و جریانات سیاسی حضور دارند و سهیم هستند و امروز مردم خودشان تصمیم‌گیرنده هستند.

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تا سال ۵۷ همچون یک روستا بود و هیچ امکاناتی نداشت که به برکت جمهوری اسلامی رشد پیدا کرد و در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد. انتخابات نیاز به تلاش دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشته است.

کد خبر 697694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.