حریق در کارگاه تولید چسب حادثه‌ساز شد + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: کارگاه تولید چسب طعمه حریق شد، این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید مواد شیمیایی، ابتدای جاده ساوه، شهرک گلدسته، محله گلدسته امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ ساعت ۸:۵۰ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل حادثه گاراژی بود که چندین انبار و کارگاه‌های کوچک و بزرگ در آن وجود داشت و یکی از این کارگاه‌های مسقف به وسعت ۳۰۰ متر مربع که محل تولید چسب و نگهداری مواد اولیه‌تولید چسب بود.

وی ادامه داد: کل این محوطه ۳۰۰ متر مربعی در آتش شعله‌ور بود، در مجاورت و روبه‌روی انبار و کارگاه‌هایی وجود داشت که مواد مقابل اشتعال در آن بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به طور تخصصی عملیات اطفای حریق مواد شیمیایی را آغاز کردند، آتش تحت کنترل قرار گرفت و مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تخلیه دود در محل حادثه تصریح کرد: ایمن‌سازی و لکه‌گیری نیز انجام گرفت، بخشی از سقف‌ها بر اثر حادثه تخریب شد.

حریق در کارگاه تولید چسب حادثه‌ساز شد + عکس

کد خبر 697683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.