آموزش حقوق شهروندی در دستور کار شورای شهر بندرعباس

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آگاه‌سازی شهروندان درباره تملک‌ها، بازگشایی‌ها، سد معبر، تخلفات شهری، قوانین شهرداری‌ها و وظایف شهروندان نسبت به شهر از موضوعاتی است که آموزش آن ضرورت دارد.‌

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده عامری‌سیاهویی صبح امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با حضور نماینده کانون وکلای استان و نماینده سازمان بسیج حقوقدان اظهار کرد: این نشست هم‌اندیشی به منظور تعامل، ارتباط و هم‌افزایی بیشتر کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر با کانون وکلای استان و بسیج حقوقدانان تشکیل شده است.

وی افزود: به پیشنهاد کانون وکلای استان و با همکاری کمیسیون حقوقی و شهرداری بندرعباس، کارگاه‌های آموزشی با موضوع حقوق شهروندی و تکالیف شهروندان به صورت برنامه‌ریزی‌شده و منظم در فرهنگسراهای محلات شهر به همراه میز خدمت برگزار می‌شود.

عامری‌سیاهویی ادامه داد: به گفته نماینده کانون وکلا، افرادی که سطح مالی پایینی دارند می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از وکلای این کانون از مشاوره رایگان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: آگاه‌سازی شهروندان درباره تملک‌ها، بازگشایی‌ها، سد معبر، تخلفات شهری، قوانین شهرداری‌ها و وظایف شهروندان نسبت به شهر از موضوعاتی است که آموزش آن ضرورت دارد.‌

کد خبر 697668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.