طرح کیف پول حمل‌ونقل الکترونیکی در زنجان عملیاتی می‌شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طرح کیف پول حمل‌ونقل الکترونیکی در زنجان عملیاتی می‌شود.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه کیف پول الکترونیک یکی از رکن‌های هوشمندسازی است، اظهار کرد: ما مسیر هوشمندسازی را دنبال کرده‌ایم و این کار جزو برنامه‌های شهرداری زنجان است.

وی افزود: در گذشته بلیت‌ها به صورت کاغذی خریداری یا اینکه کارت‌ها شارژ می‌شد، اما در آینده نزدیک عنصر سوم پول الکترونیک، یعنی کیف پول شهروندی نیز به خدمات شهرداری اضافه خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در آینده نزدیک شهروندان می‌توانند برای استفاده از خدمات تاکسی، اتوبوس، ون و سایر خدمات شهری از کیف پول شهروندی الکترونیک استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در راستای عملیاتی شدن این موضوع سه جلسه برگزار و نتایج خوبی حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه دو شرکت از مشهد و یزد در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند، تاکید کرد: هریک از شرکت‌ها که خدمات جامع‌تری ارائه دهند از آن‌ها استفاده می‌شود و قرارداد مربوطه بلافاصله منعقد خواهد شد.

نجفی با اشاره به مزایای استفاده از کیف پول حمل‌ونقل الکترونیکی، گفت: کیف پول شهروندی این به شهروندان این امکان را می‌دهد که با سهولت و کارایی بیشتری به خدمات دسترسی داشته باشند، علاوه بر این کیف پول‌های دیجیتال راهی امن برای ذخیره اطلاعات مالی ارائه می‌دهد که به محافظت در برابر کلاه‌برداری و سرقت هویت کمک می‌کند.

کد خبر 697666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.