آماده‌سازی بیش از ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری بوشهر در آستانه فصل سرد سال

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر از آماده‌سازی ۱۹۸ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در سطح استان برای فصل سرد سال خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد کره بندی امروز- شنبه بیست و نهم مهرماه- در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۲۴۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در استان اظهار کرد: امسال برای اجرای طرح راهداری زمستانی، ضمن داشتن آمادگی کامل، نسبت به تعمیر و تحویل ۸۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات اقدام شد.

وی افزود: شش دستگاه نیز تحت تعمیرات اساسی به ماشین آلات راهداری استان یا شهرستان‌ها ملحق شد.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: در مجموعه ماشین‌آلات اداره کل استان، ۸۸ دستگاه ماشین سنگین، ۱۰۰ دستگاه نیمه سنگین و ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک موجود است.

وی با اشاره به اینکه درصد بالایی از اقدامات راهداری به بخش ماشین‌آلات بازمی‌گردد و بدون آن هیچ کار محوری در جاده‌ها انجام نمی‌شود، تصریح کرد: در راستای افزایش این ناوگان، در نیمه نخست سال یک دستگاه جرثقیل ۱۰ تنی برای استان و یک دستگاه لودر پنج تنی برای شهرستان دیلم در مجموع به ارزش ۸۵ میلیارد ریال خریداری شد و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: بوشهر با متوسط عمر ۱۵ ساله ماشین‌آلات راهداری از جوان‌ترین ناوگان در سطح کشور برخوردار است در حالی که متوسط این ناوگان در کشور ۲۶ سال است.

منبع: مهر

کد خبر 697649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.