صبر ملت فلسطین لبریز شده است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: همه باید بدانند که ملت فلسطین به این مسیر ادامه خواهد داد و در مقابل نسل‌کشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.

ناصر ابوشریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در خصوص سرنوشت جنگ رژیم صهیونیستی و فلسطین نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در روزهای آینده قرار است چه اتفاقی بیفتد، زیرا تحولات لحظه‌ای در حال وقوع است.

وی افزود: در ابتدا عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی اتفاق افتاد که رژیم صهیونیستی را سرافکنده کرد؛ چرا که رژیم صهیونیستی از این عملیات ضربه بزرگی در سطح امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، دولتی، حزبی، سیاسی و حتی اقتصادی متحمل شد و اعاده حیثیت و بازگرداندن آبروی ریخته شده برای اسرائیل کار آسانی نیست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان‌الاقصی با حمایت غرب از نوار غزه انتقام گرفت، تصریح کرد: اگر حمایت آمریکا و اروپا نبود، اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار می‌گرفت.

وی اضافه کرد: اکنون اسرائیل حملات ویران‌کننده‌ای علیه نوار غزه انجام می‌دهد؛ اسرائیل با نسل‌کشی و کشتار غیرنظامیان و سرکوب مردم بی‌گناه فلسطین، چهره خون‌ریز و سفاک خود را به جهانیان نشان داد.

ابوشریف تصریح کرد: انقلاب مردم فلسطین آغاز شده و ملت‌ها و آزادگان جهان از مردم فلسطین حمایت می‌کنند، اما متأسفانه مواضع کشورهای عربی و اسلامی هنوز کمتر از حد انتظار است و ما در مقابل این کشتار منتظر کمک‌های بیشتری از مردم و دولت‌های عربی و اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای عربی و اسلامی نباید تابع اوامر آمریکا باشند، افزود: ادامه این روند به ضرر آمریکا و کشورهای غربی خواهد بود و ضربه محکمی به پروژه غربی در منطقه وارد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید همه بدانند که ملت فلسطین به این مسیر ادامه خواهد داد و در مقابل نسل‌کشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اگر این جنگ اکنون متوقف نشود، تشدید خواهد شد و ابعاد جدیدی پیدا خواهد کرد و گسترش خواهد یافت و هیچ‌کس نمی‌داند سرانجامش چه خواهد شد.

وی ابراز کرد: ما به ملت فلسطین و قدرت آن ایمان داریم و امیدواریم خداوند متعال در این سختی‌ها به ما کمک کند و در پایان پیروزی را نصیب ما بگرداند.

وی در خصوص دلایل این جنگ، تصریح کرد: از جمله دلایل می‌توان به تلاش برای حل مسئله فلسطین و جلوگیری از عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی و اسلامی اشاره کرد که آخرین مورد آن عادی‌سازی روابط رژیم با کشور عربستان بود.

ابوشریف ادامه داد: همچنین از دیگر دلایل مهم این جنگ، مسئله بیت‌المقدس، مسئله غزه، مسئله اسیران فلسطینی و مسئله شهرک‌سازی در کرانه باختری است که اکنون این روند متوقف شده است.

وی تاکید کرد: ما همچنان به این جنگ ادامه خواهیم داد که یک تحول واقعی در امت اسلامی ایجاد شود و تمام سفارتخانه‌های اسرائیل از کشورهای عربی و اسلامی بیرون رانده شوند و دولت‌ها روابط خود را با این رژیم غاصب جنایتکار قطع کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه امروز کلمبیا از سفیر اسرائیل خواست که به خاطر جنایات اسرائیل از کلمبیا خارج شود، خاطرنشان کرد: این موضع کلمبیا در آمریکای جنوبی است، اما چرا چنین مواضعی بین کشورهای عربی و اسلامی وجود ندارد؟!

وی با تاکید بر اینکه حزب‌الله مهم‌ترین جنبش مقاومت در منطقه است و توانمندی‌های زیادی دارد، گفت: ورود این جنبش به نبرد، موازنه جنگ را علیه رژیم صهیونیستی تغییر می‌دهد، اما به‌طور قطع نمی‌توان پیش‌بینی کرد که این نبرد چگونه پیش خواهد رفت؛ مطمئناً عناصر جدید در نبرد مداخله خواهند کرد و غرب ممکن است به‌طور مستقیم در این رویارویی مداخله کند.

ابوشریف ابراز کرد: ما معتقدیم که صبر ملت فلسطین لبریز شده است و باید به مقابله با اسرائیل و حامیانش ادامه دهد.

وی با بیان اینکه حیات اسرائیل به حامیان او بستگی دارد، تصریح کرد: اگر جنایتکاران بزرگی مانند بایدن، نخست وزیر انگلیس، رئیس جمهور فرانسه و صدراعظم آلمان نبودند، این همه جنایت اتفاق نمی‌افتاد؛ این نبرد نه تنها در برابر اسرائیل، بلکه باید در برابر همه حامیان، عوامل و کسانی که از اسرائیل در منطقه حمایت می‌کنند، صورت گیرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: البته این نبرد برای اسرائیل و حامیانش یک رسوایی و سرافکندگی بزرگ است؛ این کشورها حقوق بشر را به رسمیت نمی‌شناسند مگر اینکه حقوق بشر اروپایی و آمریکایی باشد؛ این کشورها در مورد حقوق ملت فلسطین ارزشی قائل نیستند و به مردم فلسطین به عنوان یک انسان نگاه نمی‌کنند و معتقدند «فلسطینی‌ها انسان‌های وحشی یا حیوانات انسانی هستند؛ آن‌ها مردم فلسطین را سزاوار هیچ‌گونه حقوق انسانی نمی‌دانند و حقوق بشر را فقط سزاوار خود می‌دانند.

وی اضافه کرد: بایدن برای عکس‌هایی که ساختگی بوده، گریه کرد و ارزش‌های اخلاقی غرب واقعاً همین‌گونه است؛ تمدن غرب تمدنی است که فقط با یک چشم می‌بیند و در عمل به صورت دوگانه برخورد می‌کند و این تمدن در پایین‌ترین مراتب انسانی قرار دارد.

ابوشریف تاکید کرد: نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها، موجب شکست خودشان خواهد شد.

وی افزود: سازمان‌های حقوق بشر و بین‌المللی اقدامات رژیم صهیونیستی را جنایت توصیف می‌کنند، اما دولت‌های غربی گوشی برای شنیدن ندارند؛ زمانی که موضوعی علیه ما باشد، گوش‌های آنها خوب می‌شنود، اما زمانی که موضوعی علیه خودشان باشد، نمی‌شنوند و نمی‌توانند قطعنامه‌ای بین‌المللی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حامیان آن ترتیب دهند.

کد خبر 697644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.