شبکه‌سازی میان مجموعه‌های فرهنگی از اهداف عهدواره تبیین تا قیام است

دبیر ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: شبکه‌سازی میان مراکز و مجموعه‌های فرهنگی، هیئت‌ها، مدارس و توانمندسازی گروه‌های مردمی، هدف ما در عهدواره تبیین تا قیام است.

حجت‌الاسلام محسن کریمی در حاشیه برگزاری عهدواره تبیین تا قیام در شهر بادرود در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در عهدواره تبیین تا قیام با تاکید بر جریان حلقه‌های میانی در فرمایشات رهبر انقلاب در جمع بیش از ٢٠٠ نفر از فعالان فرهنگی و اجتماعی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهر بادرود حاضر شدیم.

وی افزود: این عهدواره در راستای مأموریتی که مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۲ با هدف شناسایی مجموعه خودجوش مردمی بر آن تاکید کردند، در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب با هدف شبکه‌سازی میان مراکز و مجموعه‌های فرهنگی، هیئت‌ها و مدارس و توانمندسازی گروه‌های مردمی تلاش می‌کنیم تا اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری را پیش ببریم.

وی ادامه داد: مطالبه رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان نسبت به فعالان فرهنگی این است که علاوه بر اینکه خودشان در حال فعالیت هستند، دیگران را نیز به انجام کار در حوزه فرهنگی و اجتماعی دعوت کنند.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد و تبیین بیانات و فرمایشات رهبر انقلاب تصریح کرد: در این عهدواره که در شهر بادرود برگزار شد، به موضوعاتی همچون شناخت صحنه، جهت‌گیری نسبت به جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی، امیدآفرینی که مورد تاکید رهبر انقلاب است و راهکارهای عملی در موضوعات تیم‌سازی، گروه‌سازی و چگونگی ارتباط با مردم پرداخته شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر عهدواره تبیین تا قیام در شهرستان‌های دهاقان، شهرضا، نائین، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، نطنز و بادرود برگزار شده است و سه شهرستان استان نیز در نوبت برگزاری هستند.

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: علاوه بر شهرستان‌های استان، این عهدواره در مناطق شهر اصفهان نیز برگزار شده یا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عهدواره شهرستانی تبیین تا قیام با تاکید بر جریان حلقه‌های میانی، با حضور بیش از ٢٠٠ نفر از فعالان فرهنگی و اجتماعی در شهر بادرود برگزار شد.

کد خبر 697630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.