جبهه جدیدی در مقابل رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کینه، عداوت و تنفری که الان در دل ملت های اسلامی به وجود آمده است؛ جبهه جدید کشورهای اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار کرد: حمله صهیونیست‌ها به بیمارستانی در غزه که اغلب بیماران آن مجروحان بمباران‌ها بودند، خبر دردناکی بود و باعث شد، نوعی انزجار بی‌سابقه در کشورهای اسلامی و غیراسلامی علیه رژیم صهیونیست‌ها به وجود آید.

وی قتل‌عام مردم بی‌پناه و بیمار را بی‌سابقه دانست و افزود: پیام مهمی که وجود دارد این است که صهیونیست‌ها هیچ منطقی ندارند و لازم است مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی، منطقه و همسایه به صورت عملی در موضوع ورود پیدا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان ملل عجیب است، چرا که با این سکوت ماهیت خود را زیر سوال می‌برند.

وی با بیان اینکه در دنیا جبهه جدیدی در حال شکل‌گیری است، تصریح کرد: با توجه به کینه، عداوت و تنفری که الان در دل ملت‌های اسلامی به وجود آمده است که باعث تغییر معادلات منطقه خواهد شد تا جایی که حتی معادلات سرزمینی را هم ممکن است تغییر دهد؛ جبهه جدید کشورهای اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است.

مالکی ادامه داد: امیدواریم کشورهای اسلامی از حالت بیانیه دادن خارج شوند و موضوعات عملی و عملیاتی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در خصوص آمادگی نیروهای مقاومت در پاسخ به جنایت شب گذشته صهیونیست‌ها و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه تصریح کرد: نیروهای مقاومت پاسخ این اقدام ددمنشانه را امروز یا فردا خواهند داد و به‌طور قطع پاسخی کوبنده خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس تاکید کرد: روحیه رزمندگان مقاومت خوب است و لازم است برای بهبود این روحیه افکار عمومی نیز از آن‌ها حمایت کنند.

کد خبر 697620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.