خدمت به خانواده معزز شاهد و ایثارگر وظیفه همه مسئولان است

استاندار گیلان با مادران شهیدان حسن و اسماعیل کیانی انبوهی در بخش عمارلوی شهرستان رودبار دیدار کرد و گفت: خدمت به همه آحاد جامعه ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شاهد و ایثارگر در تمامی نقاط این سرزمین وظیفه همه مسئولان است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی امروز_ جمعه بیست‌وهشتم مهرماه در سفر به بخش عمارلوی رودبار با حضور در منزل شهید والامقام حسن کیانی انبوهی با مادر این سرباز شهید دیدار و گفت گو کرد.

استاندار گیلان همچنین ضمن دیدار با مردم ولایتمدار روستای تاریخی انبوه و حضور در جشن شکرانه برداشت محصول بهشتی انار به منزل شهید والامقام اسماعیل کیانی انبوهی رفت و با مادر این شهید گرانقدر دیداری صمیمانه داشت.

وی در این دیدارها خدمت به آحاد جامعه ولایتمدار ایران اسلامی و گیلان به ویژه خانواده معزز شاهد و ایثارگر در تمامی نقاط این سرزمین را وظیفه همه مسئولان دانست.

سرباز شهید حسن کیانی انبوهی متولد ۱۳۵۷ در سال ۷۸ در منطقه مرزی مریوان و سرباز شهید اسماعیل کیانی انبوهی متولد ۱۳۴۸ در سال ۱۳۶۹ در منطقه سردشت بر اثر درگیری با منافقین به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه سفر به بخش عمارلوی رودبار در مسجد روستای روستای انبوه نیز حاضر شد و مسائل و موضوعات مطروحه اهالی منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

در این سفر شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان شهرستان عباسی را همراهی کردند.

کد خبر 697604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.