بررسی مطالبات اهالی پردیسان با حضور مسئولان/ نیاز پردیسان به تقویت حمل و نقل عمومی

جلسه‌ای با حضور بازرس کل استان قم و برخی از مسئولان برای بررسی مشکلات و مطالبات اهالی پردیسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه بررسی مشکلات و مطالبات اهالی پردیسان قم امروز_ جمعه بیست‌وهشتم مهرماه_ با حضور بازرس کل استان قم، مدیر منطقه هشت شهرداری قم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری و دیگر مسئولان شهری در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان برگزار شد.

حجت‌الاسلام طالبی بازرس کل استان قم، در حاشیه بازدید از مسجد حضرت زینب (س) پردیسان قم اظهار کرد: در بررسی انجام گرفته دریافتیم که از ناحیه برخی مسئولان کم‌توجهی نسبت به پردیسان وجود دارد بنابراین در محل حضور یافته و به بررسی مشکلات اقدام شد و نظارت بر مسائلی که از جانب کارگروهی مشخص شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی انجام گرفته راهکارهایی برای پیگیری مشکلات ارائه شد و در جمع اهالی به همراه برخی از مسئولان مرتبط حضور پیدا کردیم.

وی عنوان کرد: مسئولان مشکلات را بررسی کرده و برای هر کدام جمع بندی انجام شد تا بتوانیم بررسی دقیق، درست و منطبق بر قانون داشته باشیم.

تقاضای تقویت اتوبوسرانی از سوی مردم پردیسان

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم هم در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عمده تقاضای شهروندان این بود که در زمان اوج مسافر، بتوان سرویس دهی را تقویت کرد.

علی نیک افزود: انتقادات شهروندان پردیسان مورد بررسی قرار گرفت تا بتوان حمل و نقل بهتر و مطلوب‌تری ارائه داد.

وی گفت: شهروندان پردیسان از حمل و نقل عمومی استفاده مطلوبی دارند و پرتقاضاترین بخش قم از نظر حمل و نقل عمومی هستند.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم عنوان کرد: عمده تقاضای شهروندان این بود که در زمان اوج مسافر، بتوان سرویس‌دهی را تقویت کرد اما در سایر ایام سال مشکلی در حمل و نقل وجود نداشت.

وی ادامه داد: برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان مقرر شد که از مهرماه در ساعات اوج مسافر به تقویت ناوگان عمومی اقدام شود تا شهروندان بتوانند به راحتی مورد استفاده قرار دهند.

بررسی مطالبات اهالی پردیسان با حضور مسئولان/ نیاز پردیسان به تقویت حمل و نقل عمومی

کد خبر 697588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س م IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    تو رو خدا یه فکری به حال پیاده روهای سمت موتلفه و استقلال بکنید،همشون خاکی هستن،دو روز دیگه بارون و برف بشه همش باید تو گل راه بریم