وزیر فرهنگ در کنار کودکان به تماشای فیلم‌های جشنواره فیلم‌های کودک نشست

تعدادی از فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۶ تا ۲۹ مهر در سالن سازمان سینمایی به نمایش در آمد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این برنامه به همراه کودکان و نوجوانان به تماشای فیلم‌ها نشست.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، چهار فیلم کودک و نوجوان به صورت اکران محدود برای مدعوین، فعالان هنری و مدیران فرهنگی به نمایش در آمده است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به تماشای این فیلم‌ها نشست.

محمدمهدی اسماعیلی با برخی کودکان و نوجوانان میهمان در سالن نیز درباره کیفیت فیلم‌ها صحبت کرد و نظرات آنان درباره سینمای کودک و نوجوان را جویا شد.

چهار فیلم ایلیا، جست‌وجوی قهرمان برنده تندیس پروانه زرین ویژه داوران کودک، پویانمایی مسافری از گانورا برنده پروانه زرین ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی، تندیس فرهنگ بنیان و جایزه ویژه دبیر، فیلم بچه زرنگ به‌صورت اکران فوق‌العاده و همچنین پویانمایی سفر به تاریکی برنده پروانه زرین و جایزه ملی گوهرشاد (ویژه عفاف و حجاب) در این اکران منتخب چهار روزه به نمایش در آمدند.

کد خبر 697558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.