طوفان الاقصی یک حرکت دفاعی از طرف حماس بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: طوفان الاقصی یک حرکت دفاعی از طرف حماس بود و به نتانیاهو خبیث و به همه همدستان این جنایت‌کاران می‌گوییم که این طوفان شروع شده است تا دودمان شما را به باد ندهد آرام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز_ جمعه بیست‌وهشتم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب هر داوطلبی که بخواهد در انتخابات شرکت کند این موضوع باید مشخص باشد که هزینه تبلیغات را از کجا آورده است تا فردا صحنه مجلس جای لابی تعدادی پولدار نشود.

وی افزود: نوع هزینه‌کرد و منابع مجاز برای اینکه کاندیدای انتخابات پول بگیرد باید مشخص شود تا خدایی نکرده انتخابات باعث نشود آنهایی که پول دارند بگویند نماینده می‌خریم.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری دستگاه‌های امنیتی و حکومتی بایستی باید اقدام مقابله کنند و این نوع رفتارها که در انتخابات غیرسالم پیش می‌آید بایستی با همت عالی مجموعه کارگزاران نظام اسلامی جلوی آن گرفته شود تا انتخابات سالم و بدون دغدغه انجام دهیم و مردم ناظران این قضیه هستند.

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: ذکر این موضوع حائز اهمیت است که در هیئت اجرایی انتخابات اول از خود مردم گزینش می‌شود و از معتمدین کمک می‌گیرند و این معتمدین بدانند پیش خدا مسئول هستند و نباید از فرد خاصی جانب‌داری کنند.

وی همچنین به موضوع فلسطین اشاره و تصریح کرد: با اقدام اسرائیل در بیمارستان المعمدانی یک جنایت بزرگ علیه بشریت رخ داد و صدها کودک، زن، مجروح و معلول و کسی که هیچ قدرتی برای دفاع از خودش را ندارد یکجا نابود کرد.

وی ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ به همه امت اسلامی که امروز در عزا و غم این شهدای غزه نشسته‌اند به ویژه رهبر معظم انقلاب این فاجعه بزرگ را تسلیت می‌گوئیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی یک حرکت دفاعی از طرف حماس بود و به نتانیاهو خبیث و به همه همدستان این جنایت‌کاران می‌گوئیم که این طوفان الاقصی که شروع شده است تا دودمان شما را به باد ندهد آرام نخواهد شد.

کد خبر 697556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.