حمایت ایران از مقاومت فلسطین راهبردی دائمی است

امام جمعه بادرود گفت: دیپلماسی فعال ایران در حمایت عملی و عینی از مقاومت فلسطین، نمادی از راهبردهای دائمی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی ظهر امروز _ جمعه بیست‌وهشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بادرود ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، اظهار کرد: امروز که مردم مظلوم فلسطین نیاز به کمک ما دارند نباید جنایات را دید و ساکت نشست.

وی ادامه داد: امروز دیپلماسی فعال ایران انقلابی در حمایت عملی و عینی از مقاومت فلسطین، نمادی از راهبردهای دائمی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین و نیز نشانه‌ای روشن از رویکردهای قابل تحسین دولت انقلابی سیزدهم است.

امام جمعه بادرود با اشاره به هراس اسرائیل غاصب از واکنش محور مقاومت، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی صهیونیست‌ها برای شروع عملیات زمینی به سطح واکنش گروه‌های مقاومت به ویژه حزب‌الله لبنان برمی‌گردد و در شرایط کنونی حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی عملیات‌های پراکنده‌ای علیه اسرائیل انجام داده است و بیشتر این عملیات هشدارهایی برای ممانعت از عملیات زمینی است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب، هنوز خاطره شکست سال ۲۰۰۶ در جنگ ۳۳ روزه در برابر حزب‌الله را مقابل خود می‌بیند.در صورت شروع عملیات زمینی، حزب‌الله لبنان می‌تواند با ورود به این جنگ تمامی معادلات را تغییر دهد و ایران نیز تهدید کرده است که صبر مقاومت حدی دارد.

حجت الاسلام عقیلی در بخش‌های دیگرخطبه با تبیین جنگ روایت‌ها علیه مقاومت فلسطین گفت: در مواجهه با شبهه‌افکنی‌های اخیر که بخش عمده آن تلاش‌های رسانه‌ای است، طبیعی است که رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی جبهه انقلابی باید با سازماندهی و آرایش جنگ رسانه‌ای با تولید محتوای متناسب وارد عمل شوند.

کد خبر 697554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.