گلایه امام جمعه رشت از وضعیت کمربندی شهرستان تالش

امام جمعه رشت با گله‌مندی از وضعیت کمربندی شهرستان تالش گفت: این وضعیت واقعاً پذیرفتنی نیست، مردم تالش گرفتارند و مسئولان باید برای رفع مشکل آن‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) با تقدیر از تجمع‌های حمایتی از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: سازمان ملل متحد از بدو تأسیس عملکردی جز حمایت از ظالمان، مجرمان و ضدیت با مظلومان عالم نداشته است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی که امروز فلسطین را به خاک و خون کشیده است، افزود: در محتوای اساسنامه‌ای و قواعد نهادهایی چون شورای امنیت، عفو بین‌الملل و سازمان حقوق بشر، بیمارستان‌ها، مراکز هلال احمر و مدارس مکان امن اعلام شده‌اند، اما این کشورهای جنایت‌کار بیمارستان را مورد هدف قرار دادند.

امام جمعه رشت با طرح این سوال که سردمداران این کشورهای به ظاهر قدرتمند چه کسانی هستند، خاطرنشان کرد: جوانان، دختران، پسران، دانشگاهیان و دانش‌آموزان بدانند که سردمداران این کشورهای جنایتکار از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها، فرعون‌های زمان ما هستند، آن‌ها غارتگران اجتماع بشریت، انسانیت و خونخوارانند.

وی سیاست‌گذار اصلی رژیم صهیونیستی را آمریکا دانست و تصریح کرد: لبه تیز حملات ملت‌های اسلامی و مستضعف جهان باید متوجه آمریکا باشد، ملت‌های آزاده دنیا می‌دانند نخستین مجرم آمریکا است و اگر بنا باشد در جوامع جهانی مجرمان این صحنه جنایت‌آمیز را محاکمه کنند، اول حاکمان آمریکا هستند.

فلاحتی اظهار کرد: اگر این حرکت‌های نابخردانه ادامه پیدا کند، مسلمانان انقلابی و مجاهد با حملاتی از چندین جهت مختلف در رژیم صهیونیستی و حیفا روزگار را بر صهیونیست‌ها تنگ خواهد کرد.

وی افزود: بیش از چند هزار نفر از جوانان، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهیان و نیروهای دریایی برای اعزام به غزه اعلام حضور کرده‌اند.

وی در پایان با گله‌مندی از وضعیت کمربندی شهرستان تالش گفت: این وضعیت واقعاً پذیرفتنی نیست، مردم تالش گرفتارند و مسئولان باید برای رفع مشکل آن‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبر 697548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.