سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی جواب مثبت به کودک‌کشی است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی جواب مثبت به کودک‌کشی است و تنها راه نجات اسلام محو و نابودی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز _جمعه، بیست و هشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به فرا رسیدن ولادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: خداوند عنایتی فرمود که حضرت معصومه (س) به سرزمین ایران و قم تشریف آوردند که به برکت حرم مطهر ایشان، شهر قم نیز مرکز نشر احکام اسلام شد.

وی به افشاگری امام راحل (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ اشاره کرد و افزود: این کاپیتولاسیون به مستشاران آمریکایی مصونیت می‌بخشید و در دادگاه خودشان محاکمه می‌شدند.

امام جمعه شهر یاسوج، گفت: این قانون استقلال کشور را زیر سوال می‌برد و امام راحل (ره) با سخنرانی دقیق به مردم اطلاع‌رسانی کرد که آمریکایی‌ها عزت و استقلال این سرزمین را لگدمال کرده‌اند.

وی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین جنایت‌ها را انجام می‌دهد و کسی آن‌ها را محاکمه نمی‌کند و در بعضی مواقع می‌بینیم که تحسین هم می‌شوند.

حسینی با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مردم غزه توسط اسرائیل، خاطرنشان کرد: کشتار انسان‌های بی‌گناه در بیمارستان که پناهگاهی برای درمان بیماران است، رفتاری بسیار وحشیانه و غیرقابل تحمل است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا هم در این جنگ نابرابر اسرائیل را حمایت می‌کند، افزود: اسرائیل به پشتوانه آمریکا هر نوع جنایتی را انجام می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه همه مردم حمایت تسلیحاتی و مالی از جبهه مقاومت است و همه ما آماده دفاع از فلسطین هستیم.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات جهان اسلام محو و نابودی رژیم صهیونسیتی است، افزود: جنگ با اسرائیل کار انسان‌های آزاده و با شرافت و سکوت در مقابل آن نشان از جواب مثبت به این کودک‌کشی است.

آیت‌الله حسینی افزود: این همه در آمریکا و انگلیس از غزه حمایت می‌شود، اما برخی در جهان عرب ساکت شده‌اند، آمریکا به دنبال این است که حماس و غزه را محو کند، اما به خواست خداوند فلسطین پیروز خواهد شد و اسرائیل را محو می‌کند.

کد خبر 697545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.