جنایات رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکایی‌ها رخ می‌دهد

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: همه مردم دنیا به این واقعیت رسیده‌اند که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با چراغ سبز آمریکایی‌ها همراه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌السلام سیدسعید حسینی امروز _جمعه، بیست‌وهشتم مهرماه_ در خطبه‌های نمازجمعه کاشان اظهار کرد: جنایت‌کاران صهیونیستی و حامیان آن‌ها در یک اقدام ضدبشری و جنایت جنگی با حمله به بیمارستان غزه و به شهادت رساندن بیش از یک‌هزار نفر روی یزید و یزیدیان را سفید کردند و خانه‌های مردم را ویران می‌کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کودکان، مادران و پدران را می‌کشد، افزود: فاجعه عظیم بوده و به نوعی یک نسل‌کشی در غزه رخ داده است، دشمن در اوج قساوت به بیمارستان و مدرسه که پناهگاه مردم بود موشک زد، اما آنچنان هیجان و عواطف پاک جهانی علیه آن‌ها به حرکت درآمد که اکنون حکومت آمریکا، غربی‌ها و رژیم صهیونیستی منفورترین چهره و حکومت در افکار عمومی هستند.

خطیب نماز جمعه کاشان با اشاره به زمان مناسب عملیات طوفان الاقصی، تصریح کرد: این عملیات زمانی انجام شد که برخی کشورهای مسلمان منطقه به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند.

وی گفت: صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی متحمل شدند، باید به فضل و رحمت پروردگار امیدوار بود تا با مقاومت مردم مظلوم غزه ثمره‌ای تحت عنوان نابودی رژیم صهیونیستی به بار بنشیند.

حسینی گفت: خود صهیونیست‌ها می‌دانند که با این اقدامات نمی‌توانند آن شکست بزرگ نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و حیثیتی را جبران کنند، بنابراین به دنبال منحرف کردن ذهن جامعه بشری از آن شکست فاحش و مفتضحانه هستند.

وی امید به پیروزی را صلاح مضاعف مردم مظلوم غزه در این جنگ نابرابر دانست و اضافه کرد: ۹۰ در صد سرزمین فلسطین به اشغال نیروهای نظامی درآمده است و به فضل الهی با مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه این جنگ نیز به پایان خواهد رسید.

امام جمعه کاشان اجتماعات مردم دنیا و انزجار آنان در اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را اقدامی برای ایجاد رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها دانست تا آنان عقب‌نشینی کرده و پرچم صلح در جهان به اهتزاز دربیاید.

وی یکی از مناسبت‌های این هفته را سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی (ره) دانست و افزود: این عالم بزرگواری که امام (ره) او را امید آینده اسلام معرفی کرد، از نوابغی بود که در سن جوانی به درجه اجتهاد کامل رسید، شهادت آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی (ره)، شعله‌ای بر انبار باروت عقده‌های فروخفته مردم از رژیم شاه و جنایت‌های ساواک زد و خون پاکش حیات تازه‌ای به نهضت اسلامی بخشید و راهپیمایی‌ها و تظاهرات اعتراض‌ آمیز را حول محور شخصیت امام خمینی (ره) متمرکز کرد.

حسینی گفت: جرقه انقلاب بعد از سال ۴۲ در مراسم شهادت حاج مصطفی خمینی زده شد و راهپیمایی‌ها آغاز شد و این راهپیمایی‌ها منجر به سقوط رژیم پهلوی گشت.

کد خبر 697543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.