اشتباه عجیب آرسنال و منچستریونایتد در قبال جود بلینگهام

گفته می‌شود که آرسنال به خرید جود بلینگهام با ۵۰۰ هزار پوند نزدیک شده بود، در حالی که منچستریونایتد نیز در آن زمان برای جذب او رقابت می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه دیلی میل، آنچه را که ظاهراً اولین گزارش در مورد جود بلینگهام هافبک ملی‌پوش انگلیسی است، منتشر کرده که پتانسیل او از زمان حضور در باشگاه بیرمنگام‌سیتی، شناسایی شده بود.

ادعا می‌شود که آرسنال، که در این سال‌ها فرصت خرید چندین فوق‌ستاره از جمله کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را از دست داده است، ضمن اینکه در حالی که جود بلینگهام در رده زیر ۱۴ سال بازی می‌کرد، توپچی‌ها می‌توانستند او را جذب کنند.

فقط لازم بود غرامتی به ارزش نیم میلیون پوند برای تکمیل این معامله پرداخت شود که لندنی‌ها مایل به پرداخت آن بودند؛ گفته می‌شود که یک «تأخیر پیش‌بینی‌نشده» این انتقال را متوقف کرده و هافبک انگلیسی با بیرمنگام قرارداد امضا کرده است.

منچستریونایتد هم به دنبال به دست آوردن بهترین بازیکنان بازار بود و یک مدیر ورزشی به روزنامه دیلی میل گفت: «مشکل جذب جود بود، به همه ما گفته شد که او به منچستریونایتد می‌رود.»، شیاطین سرخ به بلینگهام و پدرش گفتند که آماده هستند تا این بازیکن جوان را سریع به تیم اصلی خود وارد کنند، اما نگرانی‌هایی در مورد تطابق نداشتن او در اولدترافورد، مطرح شد.

بلینگهام در سن ۱۶ سالگی اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان بیرمنگام انجام داد و با رفتن به بوروسیا دورتموند در سال ۲۰۲۰، و پس از تکمیل انتقال ۱۰۳ میلیون یورویی (۹۰ میلیون پوند / ۱۰۹ میلیون دلار) به رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۳، اکنون شاهد افزایش سهام خود است‌.

کد خبر 697528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.