اعزام ۴ تیم امداد و نجات هلال احمر به منطقه زلزله‌زده خان‌زنیان شیراز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در پی وقوع زلزله‌ای ۴.۹ ریشتری در خان زنیان شهرستان شیراز ، چهار تیم امداد و نجات هلال احمر فارس به منطقه زلزله زده اعزام شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، حسین درویشی امروز _جمعه، بیست‌وهشتم مهرماه_ اظهار کرد: پس از وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری بخش خان زنیان شهر شیراز که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ساعت ۰۲:۱۳ بامداد به وقوع پیوست چهار تیم واکنش سریع، ارزیاب و تخصصی امداد و نجات در آوار از جمعیت هلال‌احمر شهرستان شیراز به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: پس از ارزیابی دقیق منطقه تحت تأثیر از زلزله و گزارش دریافتی، تاکنون این زلزله هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس اضافه کرد: تمام خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر در منطقه فعال شده و گزارش‌گیری از بخشدار، رؤسای خانه‌های هلال و دهیاران نیز صورت پذیرفته است.

درویشی همچنین از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامیتمام تیم‌های امداد و نجات شهرستان‌های استان به حالت آماده‌باش صد در صد هستند تا در صورت نیاز فوراً اعزام شوند.

کد خبر 697523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.