مصدومیت ۷ نفر در زلزله خان زنیان شیراز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در پی زمین لرزه ۴.۹ ریشتری تیم‌های ارزیاب هلال احمر به منطقه خان زنیان که کانون این زمین‌لرزه بوده است اعزام شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، فرهاد سعدی امروز_ جمعه بیست‌وهشتم مهر_ اظهار کرد: در پی زمین‌لرزه ۴.۹ ریشتری ساعت ۲: ۱۳ دقیقه بامداد تاکنون هفت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این افراد اغلب به دلیل ترس ناشی از زلزله و حین فرار دچار مصدومیت شده‌اند که مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا و از مراکز درمانی مرخص شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: پس از وقوع این زمین‌لرزه تیم مدیریت بحران استانداری و مسئولان مربوطه از منطقه بازدید داشتند که در پی بررسی‌های اولیه تخریب و خسارات مالی این زمین‌لرزه شدید نبوده و چند ترک‌خوردگی دیوار و سقف منازل مسکونی مشاهده شده است.

سعدی همچنین با بیان اینکه کماکان تیم‌های امدادی و ارزیاب در حال بازدید میدانی از مناطق روستایی و شهری خان زنیان هستند گفت: آرامش در منطقه حاکم و مردم به روال عادی در منطقه به سر می‌برند و خسارات مالی پس از بررسی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 697519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.