وقتی جهان، یک صدا نام او را صدا می‌زند

چند روزی است که وقتی سری به مجازی می‌زنیم، می‌بینیم که نوای «سلام یا مهدی(عج)» بر این کره خاکی طنین‌انداز شده و هر شخصی با هر اعتقاد و ظاهری، اضطرار نبود او را حس کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیر ما می‌گوید «قضیه فلسطین، کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.» و این روزها است که معنای این حرف بیش از پیش مشخص می‌شود.

این روزها و با انتشار تصاویر دردناک فرزندان فلسطین، می‌بینیم که در داخل کشورمان قلب هر شخصی با هر نوع تفکری به درد آمده و گویی هرکه به نوبه خود دنبال است مرهمی برای این زخم عمیق باشد، اما این درد در چارچوب مرزهای این کشور نمی‌گنجد.

همیشه در کتاب‌ها و سخنرانی‌ها خوانده و شنیده بودیم که یکی از الزامات ظهور، نیاز جهان به ظهور و حضور منجی است و شاید روزی تصور اینکه در سرتاسر جهان با ادیان مختلف نام «مهدی (عج)» را صدا بزنند، سخت و حتی غیر ممکن بود.

اما چند روزی است که وقتی سری به مجازی می‌زنیم، می‌بینیم که فریاد «سلام یا مهدی (عج)» بر این کره خاکی طنین‌انداز شده و نه تنها مسلمانان و یا ایرانیان که هر شخصی با دینی اضطرار نبود او را حس کرده‌اند.

وقتی جهان، یک صدا نام او را صدا می‌زند

حال و هوای مهدوی نه تنها در تیک‌تاک، بلکه در شبکه‌های مجازی مختلف نیز ادامه‌دار و با واکنش‌های متعددی مواجه بود که در ادامه مروری بر آن‌ها نیز خواهیم داشت:

یکی از کاربران از وجدانی نوشته که در سرتاسر جهان در حال بیدار شدن است:

وقتی جهان، یک صدا نام او را صدا می‌زند

و دیگری از تفاوت این چالش با دیگر ترندهای فضای مجازی و ماورایی بودن آن نوشت:

وقتی جهان، یک صدا نام او را صدا می‌زند

کاربری دیگر هم از این نوشت که دنیا در حال شناخت نیاز حقیقی خود است:

وقتی جهان، یک صدا نام او را صدا می‌زند

و دیگری هم از مشارکت افرادی نوشت که می‌دانند او، منجی وعده داده شده است:

وقتی جهان، یک صدا نام او را صدا می‌زند

یا مولانا یا صاحب‌الزمان (عج)؛ این روزها که نام شما، زبان مشترک سراسر این کره خاکی شده، دیگر دلتنگی هایمان مخصوص جمعه‌ها نیست و روز به روز و لحظه به لحظه بیش از قبل دلتنگ آمدنتان هستیم.

این روزها تنها روزنه امیدمان در میان رد خون فرزندان فلسطین، تپش‌های قلب شماست و گویی بی قراری دل‌های ما از شوق دیدار شماست، ای کاش بگویید که آمدنتان نزدیک است؛ بگویید که می‌آیید و مرهم دل‌های شکسته و خسته ما می‌شوید و می‌گوئید که مستضعفان دیگر غریب نیستند.

کد خبر 697497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.