تخریب منازل ناشی از سیل در روستای نهوج اردستان پیگیری خواهد شد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: مباحث مربوط به خانه‌های تخریب شده و نا ایمن روستای نهوج در سیل سال جاری پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد هادی احمدی‌طبا شامگاه امروز _پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسائل و مشکلات مردم روستاهای شهرستان اردستان در بازدید ۱۲ ساعته مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان در حوزه‌های مختلف الحاق زمین و ساخت مسکن مطرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: در ارتباط با ساخت مسکن در روستای امیران دستورات خوبی داده شد و همچنین موضوع آسفالت معابر در روستای رحمت آباد نیز پیگیری خواهد شد و تقریباً بسیاری از موضوعات مطرح شده، پیگیری شده است.

فرماندار شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به خانه‌های تخریب شده و نا ایمن روستای نهوج در سیل سال جاری، در جلسه‌ای که به محوریت بخشداری مرکزی، دهیاری و بنیاد مسکن برگزار خواهد شد و مواردی از قبیل دریافت تسهیلات و پروانه ساخت، مطرح و پیگیری می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکل چندین ساله مردم روستای قهساره در ارتباط با اراضی این روستا با دستورات مدیرکل بنیاد مسکن استان برطرف خواهد شد و دستور خلع ید از زمین‌هایی که هنوز ساخته نشده نیز با قید فوریت صادر شد.

احمدی طبا یادآور شد: مشکل مردم روستای شهراب مربوط به آسفالت معابر و زمین‌های کارگاهی روستا بود که برطرف شد و همچنین مردم روستای سرهنگچه نیز مشکلاتی در خصوص زمین داشت که قول مساعدت داده شد.

کد خبر 697465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.