جشنواره رسانه‌ای معلولان فرصتی برای انعکاس مشکلات آن‌ها است

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: جشنواره رسانه‌ای معلولان فرصتی برای رشد توانمندی‌های این قشر است که در حوزه رسانه استعداد دارند تا از این بستر برای انعکاس مسائل و مشکلات مددجویان نیز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر چاوشی عصر امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، حفظ و انسجام افراد مددجو پیشرو و موفق در حوزه رسانه‌ای است.

وی با اعلام اینکه این دوره از جشنواره تولیدات رسانه‌ای معلولین با استقبال خوبی مواجه شد و امسال از ۲۸ استان آثار با کیفیتی دریافت کردیم، افزود: این جشنواره فرصتی برای رشد توانمندی افراد معلولی است که در حوزه رسانه استعداد دارند تا از این بستر برای انعکاس مسائل و مشکلات مددجویان نیز استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه حدود ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان قرار دارند، تصریح کرد: تمام مددجویان جامعه هدف بهزیستی در سطح کشور دارای مسائل و مشکلاتی هستند که هیچ ظرفیتی به صورت تخصصی به آن‌ها اشراف ندارد.

وی گفت: در بهزیستی فعالیت‌های مختلفی صورت می‌گیرد، اما جامعه با گروه هدف بهزیستی آشنایی ندارد و خدمات بهزیستی و فعالیت‌ها به گوش جامعه نمی‌رسد، از این رو گاهی اوقات کمپین و تجمعاتی صورت می‌گیرد.

در بخشی دیگر از این مراسم نیز علی قاسم زاده شهردار اصفهان اظهار کرد: علاقه‌مند بودم از نزدیک شاهد زحمات فعالیت شما باشم از این رو امروز به این جمع آمدم.

وی با بیان اینکه خداوند را بخاطر همه زحمات و کارهای شما شاکرم ادامه داد: اینکه این اعتماد به نفس شما را به حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای آورده است ستودنی و به نفع جامعه و شهر است.

کد خبر 697431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.