اسرائیل آخرین نفس‌های خود را می‌کشد

رئیس شورای عالی مجمع اهل بیت گفت: رژیم جعلی اسرائیل آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله محمد حسن اختری امروز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه در همایش بزرگداشت آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی در اراک اظهار کرد: ناو و سلاح‌های آمریکایی نیز نمی‌تواند صهیونیست‌ها را از این مهلکه نجات دهد.

وی افزود: اعلام حضور جوانان مسلمان در جبهه‌های فلسطین ارزشمند است و این اقدام، دشمنان را تهدید می‌کند و به رزمندگان جبهه مقاومت انگیزه می‌دهد.

رئیس شورای عالی مجمع اهل بیت با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل تصریح کرد: بمباران، هزاران مصیبت را برای فلسطینیان ایجاد کرده است بنابراین باید در اسرع وقت کمک‌های مادی و غیر مادی به دست مردم فلسطین برسد و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

وی ادامه داد: فلسطین‌ها به معنای واقعی انقلاب کرده‌اند و صهیونیست‌ها دیگر قادر نیستند مانع آنها شوند، پیروزی از آن فلسطین است.

آیت الله اختری با اشاره به ضرورت برگزاری همایش‌ها و آئین‌های بزرگداشت بزرگان دینی برای معرفی آنان در جامعه گفت: یکی از راه‌های کنار گذاشتن پیشوایان معصوم و اهل بیت به فراموشی سپردن و کنار گذاشتن مرجعیت شیعه است بنابراین برای مقابله با این موضوع باید اقدامات مؤثری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در مکتب اهل بیت (ع) بزرگانی وجود دارند که بسیاری از مردم از آنان شناختی ندارند تصریح کرد: حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی از سرمایه‌های بزرگ مکتب اهل بیت (ع) بشمار می‌رود چراکه تأسیس حوزه علمیه قم، احیای حوزه علمیه سپهداری اراک و تربیت شاگردان بزرگی از جمله امام راحل، آیت‌الله بروجردی، شیخ محمد تقی و شیخ احمد خوانساری بخشی از اقدامات این عالم فرزانه است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) خاطر نشان کرد: همه معتقد هستند که حوزه علمیه نجف و قم از نظر محتوای، شناخت نسبت به مسائل و رسالت با هم تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و سیاست‌گذاران خارجی تخریب حوزه‌های علمیه را در دستور کار دارند گفت: باید جایگاه این مراکز علمی و به خصوص مرجعیت در کشور تقویت شود.

کد خبر 697422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.