حمایت از ورزش فارس با ترغیب صنعت کاران و حضور خیران امکان‌پذیر است

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ترغیب صنعت کاران و خیرین به حضور بیشتر در حمایت از ورزش استان دو کارگروه ویژه اداره کل است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، محمد مهدی سرفراز شکوهی در آئین آغاز به کار جشنواره عزت و پیشرفت اظهار کرد: اگر حس می‌کنیم که ورزش فارس از استان‌های همسایه عقب افتاده است یکی از دلایل مهم و اساسی آن بحث نحوه و اهمیت حضور صنعت در ورزش است.

وی افزود: حمایت صنایع بزرگ همچون مس، فولاد مبارکه، ذوب آهن و آلومینیوم از تیم‌های استان‌های کرمان، اصفهان و هرمزگان باعث پیشتازی ورزش این استان‌ها شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس اضافه کرد: ورزش استان با دست خالی در المپیاد استعدادهای برتر کشور با کسب ۸۰ مدال مقام نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرد و نشان داد استان فارس معدن استعدادهای ورزشی بوده و امید است روزی با حمایت صنایع استان فارس نیز از ورزش، فارس گوی سبقت را از دیگر استان‌ها برباید.

سرفراز شکوهی اظهار امیدواری کرد: این جشنواره فتح باب حضور قدرتمند صنعت در ورزش استان باشد. چرا که ترغیب صنعت کاران و خیرین به حضور و حمایت از ورزش استان فارس دو کارگروه ویژه اداره کل است.

کد خبر 697419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.