بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی مهریز تکمیل می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به شهرستان مهریز استان یزد نسبت به تأمین اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز قول مساعد داد.

گزارش خبرنگار ایمنا، داوود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر یک روزه خود به استان یزد در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام استان یزد از مرکز MRI حضرت زینب (س) و بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز بازدید کرده و قول مساعد برای تأمین اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی لازم برای تکمیل این بیمارستان داد.
سید رسول محسن‌زاده، مدیر بیمارستان مهریز در این بازدید اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان در چهار طبقه و با زیربنای ۹ هزار متر مربع در حال انجام بوده و شامل ۱۵۰ تخت بستری است.
وی افزود: از مجموعه ظرفیت تخت خوابی بیمارستان، ۴۴ تخت آن تخت‌های ویژه آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو و NICU است.
مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز ادامه داد: این طرح توسعه شامل هشت اتاق عمل جراحی تخصصی و فوق تخصصی است که تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان برای این طرح اختصاص یافته است.
محسن‌زاده افزود: در صورت تأمین اعتبار و اختصاص ۶۰ میلیارد تومان دیگر شاهد افتتاح این پروژه در آینده نزدیک خواهیم بود.
وی همچنین از تخصیص حدود ۱۰ میلیارد تومان جهت ساخت و تجهیز بخش MRI این بیمارستان خبر داد و گفت: مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان دیگر جهت تکمیل و راه‌اندازی این بخش نیاز است که در صورت تأمین، تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایمنا، تکمیل طرح توسعه این بیمارستان از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان مهریز است که تاکنون با همت خیران و از محل کمک‌های آن‌ها و حمایت مسئولان استان یزد اقدام‌های خوبی در این ارتباط صورت گرفته است.
ساخت و تجهیز این مرکز درمانی با شش بخش تخصصی از کیفیت و استاندارد خوبی برخوردار است و تا ۳۰ سال آینده پاسخگوی نیاز مردم شهرستان مهریز است.
کد خبر 697393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.