عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ مهرماه

در این بسته خبری از تحقق ۴۵ درصد از بودجه شهرداری بجنورد تا انتقال صافکاران خودرو در قم به شهرک صنوف و ایجاد معابر پاییزی در ۳۵ بوستان مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۴۵ درصد از بودجه شهرداری بجنورد محقق شد

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ۴۵ درصد از بودجه ۶ ماهه نخست سال جاری در شهرداری مرکز استان محقق شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ مهرماه

صافکاران خودرو در قم به شهرک صنوف منتقل می‌شوند

احمدرضا شفیعی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به جمع‌آوری برخی مشاغل مزاحم شهری، گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌های شهرک صنوف بخش مهمی از صنف آهن‌فروشان به این شهرک منتقل شدند و به‌زودی روند انتقال صنف صافکاری‌های خودرو نیز آغاز خواهد شد.

۲ زیرگذر و روگذر در مسیر آرامستان زنجان ساخته می‌شود

سعید نجفی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در قالب محور شهیدان کریمی ۲ زیرگذر و روگذر در مسیر آرامستان زنجان ساخته می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ مهرماه

ایجاد معابر پاییزی در ۳۵ بوستان مشهد

حامد فیض‌الهی، مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ایجاد معابر پاییزی در ۳۵ بوستان مشهد به منظور بهره‌مندی شهروندان از زیبایی‌های پاییز خبر داد.

قدمگاه امام حسن عسکری (ع) در گرگان گلباران شد

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان گفت: قدمگاه امام حسن عسکری (ع) در نخستین روز هفته فرهنگی گرگان؛ مصادف با سالروز ورود تاریخی امام یازدهم (ع) به شهر دارالمومنین گرگان گلباران شد.

توزیع بیش از دو هزار بسته آموزشی بین اعضا شورای اجتماعی محلات مشهد

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: دو هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی با هدف توانمندسازی و آگاهی بیشتر نسبت به مسائل پیرامون محله بین اعضا شورای اجتماعی محلات توزیع شد.‌

کد خبر 697390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.