نسبت به ظلمی که به مردم فلسطین در خانه خودشان می‌شود، بی‌تفاوت نیستیم

استاندار کرمانشاه گفت: وقتی جنگ در خانه فلسطینی‌ها است و دشمن در خانه آن‌ها به جان و مال و ناموس‌شان تعرض می‌کند، تکلیف اینکه چه کسی متجاوز و ظالم است، کامل روشن است؛ ما نسبت به این ظلمی که به برادران و خواهران دینی ما در خانه خودشان به بدترین شکل ممکن اتفاق می‌افتد، بی‌تفاوت نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی امروز _پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه_ در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: این روزها دل ما با رزمندگان فلسطینی است و پشتیبانی ما همیشه با آن‌ها خواهد بود، نسبت به این ظلمی که به برادران و خواهران دینی ما در خانه خودشان به بدترین شکل ممکن اتفاق می‌افتد، بی‌تفاوت نیستیم.

وی افزود: وقتی جنگ در خانه فلسطینی‌ها است و دشمن در خانه آن‌ها به جان و مال و ناموس‌شان تعرض می‌کند، تکلیف اینکه چه کسی متجاوز و ظالم است، کامل روشن است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت و حق بر باطل و نابودی و زوال صهیونیست‌های غاصب و محو شدن این رژیم پلید از کره خاکی باشیم.

وی اضافه کرد: از آیت الله علما به خاطر سال‌ها مجاهدت، تلاش، همراهی و راهگشایی برای مردم سرفراز استان کرمانشاه صمیمانه تشکر می‌کنم.

صحرایی افزود: از رهبر معظم انقلاب که سال‌ها توفیق استفاده از وجود شریف آیت الله علما را برای ما فراهم کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

وی با خوش‌آمدگویی به حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ورود شما به استان سرافراز کرمانشاه و به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب، سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی را خوش‌آمد می‌گویم و وجود شما را در این استان به عنوان منصوب رهبر معظم انقلاب بسیار گرامی می‌داریم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: امیدواریم حضور شما در کرمانشاه تداوم خیرات، برکات، راهگشایی‌ها و راهنمایی‌های مشفقانه باشد و همه ما همواره همراه و همگام خواهیم بود و در کنار شما تلاش خواهیم کرد تا عالمانه و مجاهدانه در خدمت مردم عزیز استان کرمانشاه باشیم.

به گزارش ایمنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در حکمی حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب و از خدمات ۱۶ ساله آیت الله مصطفی علما در این مسئولیت تقدیر کردند.

این مراسم با حضور نماینده دفتر معظم رهبر انقلاب، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نایب رئیس اول مجلس و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، مقامات نظامی و انتظامی و مسئولان ارشد استان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

کد خبر 697385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.