پایان موج بارش تا اواخر وقت امروز/ بیشترین بارش در ایذه ثبت شده است

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به عبور موج بارش تا اواخر امروز گفت: میزان بارندگی در دهدز به میزان ۹.۸، ایذه ۵.۸، مسجدسلیمان ۴.۲، شوشتر ۳.۳، کشاورزی اهواز ۲، اهواز ۱.۸، رامهرمز ۰.۸، شوش ۰.۷، بستان ۰.۶ و صفی آباد دزفول ۰.۲ میلیمتر گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز _پنج‌شنبه، بیست‌وهفتم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا اواخر وقت امروز عبور موج بارشی سبب رگبار و رعد و برق (به ویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات)، وزش بادهای متوسط گاهی شدید و احتمال وقوع گرد و خاک محلی و موقتی (بویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی) خواهد شد.

وی افزود: طی فردا و پس فردا احتمال رگبارهای پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد و شمال خلیج فارس تا اواسط وقت فردا مواج خواهد بود، فردا روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۶.۱ و دزپارت با ۱۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۵.۱ و حداقل به ۲۱.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

وی اضافه کرد: میزان بارندگی در دهدز به میزان ۹.۸، ایذه ۵.۸، مسجدسلیمان ۴.۲، شوشتر ۳.۳، کشاورزی اهواز ۲، اهواز ۱.۸، رامهرمز ۰.۸، شوش ۰.۷، بستان ۰.۶ و صفی آباد دزفول ۰.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 697378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.