اعطای نشان اقتصاد مقاومتی آغاز راهی تحولی درون‌زا و دانش‌بنیان است

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: بیش از ۹۰۰ ساعت کار تخصصی علمی و ماه‌ها کار علمی برای اعطای نشان اقتصاد مقاومتی صورت‌گرفته است و این عرصه آغاز راهی تحولی درون‌زا و دانش‌بنیان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا الله‌بداشتی صبح امروز در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان با بیان اینکه در جبهه مقاومت اتفاق بی‌نظیری افتاده است و عزیزان ما در جبهه مقاومت افتخاری آفریدند که دنیا انگشت‌به‌دهان ماند، اظهار کرد: دشمن کودک کش که توانست در میدان موفقیتی به دست بیاورد و برای جبران این شکست مدارس و بیمارستان‌ها را بمباران کرده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه زنده‌بودن شهدا را در وصیت‌نامه آن‌ها می‌بینیم عنوان کرد: امروز تکلیف من و شما این است که ابتدا یاد شهید سپس زندگی‌نامه شهدا را به جوانان انتقال دهیم که این اتفاق شفابخش است.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین کار در کشور تولید است، خاطرنشان کرد: شهدا در امنیت، اقتصاد و علم چراغ راه ما هستند.

الله‌بداشتی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی تمام تلاش خود را کرد که بر ذهن جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان و کارگران ما اثر بگذارد، خاطرنشان کرد: دشمن از همه ابزارهای خود استفاده کرد که یک مشکل معیشتی را به مسئله امنیتی تبدیل کند؛ اما کارگران ما با بصیرت سیلی محکمی به گوش دشمن زدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه کارگران ما خود آستین بالا زدند و مشکلات خود را برطرف کردند، گفت: در هر واحد تولیدی که بسیج کارگری و کارخانجات فعال است کم‌ترین مشکل وجود دارد، هر کجایی جامعه تولیدی ما مشکل داشته باشد کارگران بصیر ما آماده هستند؛ در بحث کرونا کارگران ما اولین قشر بودند که با شیفت ایثار به کمک مقابله با کرونا آمدند.

وی افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی ما در سیل، زلزله و هر اتفاقی که در کشور بیفتد به خط هستند و در حوزه‌های عمومی از آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و در آغاز سال تحصیلی با تهیه لوازم‌التحریر به میدان آمدند.

الله‌بداشتی با بیان اینکه ما امروز در بیش از دو هزار و ۷۰۰ نقطه واحد بسیج داریم و در این واحدها کم‌ترین مشکلات تولید وجود دارد، گفت: ما امروز در کنار مردم قرارگرفتن و حل مشکلات را به کمک مردم را با فعل می‌توانیم صرف کردیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه امروز تحریم‌ها اثر خود را ازدست‌داده است، عنوان کرد: ما امروز جوانانی از جنس مکتب حاج‌قاسم‌ها داریم که در حوزه‌های مختلف تولید اثربخش هستند؛ ما می‌توانیم روی زانوهای خود بلند شویم و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰۰ ساعت کار تخصصی علمی و ماه‌ها کار علمی برای اعطای نشان اقتصاد مقاومتی صورت‌گرفته است و این عرصه آغاز راهی تحولی درون‌زا و دانش‌بنیان است.

به گزارش ایمنا، نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در اصفهان برگزار و به واحدهای تولیدی منتخب نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی است.

۸۰۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت ۵۰ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کردند نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

کد خبر 697367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.