بازی خداحافظی لیونل مسی در نیوکمپ جدید انجام می‌شود

گفته‌ می‌شود پس از افتتاح ورزشگاه جدید نیوکمپ، لیونل مسی در این ورزشگاه و با لباس بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر از طرفداران بارسلونا که سوال شود بدترین اتفاق رخ داده در باشگاه آبی اناری‌ها چیست، آنها پاسخ می‌دهند، جدایی لیونل مسی.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، سال ۲۰۲۱ با چشمانی اشکبار از ایالت کاتالونیا به سمت پاریس پرواز کرد تا پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را بپوشد. او هرگز نتوانست رابطه خوبی با مدیران و هواداران باشگاه فرانسوی داشته باشد و پس از دو سال جدا شد.

گمانه‌زنی‌هایی انجام گرفت مبنی بر اینکه لئو، شاید به بارسا برگردد، اما او بر خلاف تصورها، ترجیح داد به آمریکا برود تا راهی اینترمیامی شود.

هواداران بارسلونا و همه فوتبالی‌ها می‌دانند که مسی، شایسته یک خداحافظی باشکوه با پیراهن آبی اناری است، حالا، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، تأیید کرده که لیونل مسی قطعاً در یک بازی خداحافظی با پیراهن این باشگاه به میدان خواهد رفت تا آرزوی کاتالان‌ها برآورده شود. البته این اتفاق، پس از افتتاح ورزشگاه جدید نیوکمپ رخ خواهد داد.

پیش از این، کارلوس رکساچ، یکی از مدیران سابق بارسا گفته بود بازی خداحافظی مسی باید بین بارسلونا تحت هدایت گواردیولا و آرژانتین زیر نظر اسکالونی در نیوکمپ باشد.

کد خبر 697344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.