قیمت مسکن شمال(رامسر) / ویلای ۶ میلیاردی یک دقیقه‌ای دریا!

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر ویلا در رامسر از ۵ تا ۹۰ میلیون تومان و قیمت هرمتر آپارتمان در این شهر از ۲۹ تا ۱۴۵ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر ویلا در رامسر از ۵ تا ۹۰ میلیون تومان متغیر است، یک ویلا ساحلی با متراژ ۳۲۲ متری که جنب فرودگاه رامسر قرار دارد به قیمت ۶ میلیارد و و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این ویلا دارای سند تک برگ بوده و به گفته مالک فاصله آن تا دریا تنها یک دقیقه است. همچنین سال ساخت این ویلای دو خوابه به قبل از دهه هفتاد باز می‌گردد.

یک واحد مسکونی نیز در این منطقه وجود دارد که دو سال است که ساخته شده و دارای سه اتاق خواب نیز است. این واحد ۱۷۰ متری بوده و قیمت تعیین شده به ازای هر متر آن ۶۰ میلیون تومان بوده که در مجموع چیزی حدود ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بهای این ملک است؛ این واحد مسکونی در طبقه پنجم واقع شده اما دارای آسانسور و پارکینگ اختصاصی برای این واحد در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های این واحد می‌توان به دیوارهای کاغذ دیواری شده، دو تراس قابل چیدمان، کف پارکت و فاصله کوتاه تا دریا اشاره کرد.

علاوه بر این یک ویلا باغ در بلوار کاشانی برای فروش عرضه شده که قدمت آن ۸ سال و متراژ بنای این ویلا ۲۵۰ متر مربع و متراژ زمین آن ۴۵۰ متر مربع است. همچنین این ویلا دوبلکس بوده و چهار اتاق خواب برای آن وجود دارد. به گفته مالک این ملک دارای سند شش دانگ تک برگ و پایانکار نیز است. از دیگر ویژگی‌های این ویلا باغ می‌توان به دسترسی مناسب و منظره دریا و جنگل نیز اشاره کرد؛ قیمت تعیین شده برای این ویلا حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

یک ویلای ۴۵۰ متری نیز وجود دارد که سه سال ساخت بوده و دارای سه اتاق خواب است. علاوه بر این متراژ زمین و متراژ بنا به ترتیب ۸۰۰ و ۴۵۰ متر مربع بوده که به گفته مشاور املاک آن منطقه این ویلا تریبلکس است. بهای تعیین شده به ازای قیمت هر متر این ویلا ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و قیمت نهایی این ویلا نیز ۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

یک آپارتمان دوخوابه ۸۰ متری نیز در اربکله عرضه شده است که قدمت چهارساله دارد و قیمت هر متر حدود ۶۲ میلیون تومان است، مالک این واحد مسکونی مدعی است که این واحد در طبقه دوم واقع شده و آسانسور و پارکینگ نیز برای این آپارتمان وجود دارد. قیمت نهایی این شده برای آن ۵ میلیارد تومان است.

یک آپارتمان ۹۰ متری نیز در خیابان طالقانی عرضه شده که سال ساخت آن ۱۴۰۱ بوده و دارای دو خواب بوده و قیمت آن ۵ میلیارد تومان اعلام شده است. این واحد در طبقه سوم قرار داشته و آسانسور، پارکینگ و انباری نیز دارد. دسترسی مناسب و استفاده از مصالح با کیفیت از دیگر مواردی است که مالک به آن اشاره کرده است.

کد خبر 697257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.