پوستر پویش «من در کنار غزه‌ام» در قم رونمایی شد

در بازدید مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور از خانه موزه شهیدان زین‌الدین، از پوستر پویش «من در کنار غزه‌ام» که به ابتکار سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری قم آماده شده است، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ در خانه تاریخی شهید زین‌الدین حضور یافتند و از پوستر پویش «من در کنار غزه‌ام» که به ابتکار سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری قم آماده شده است، رونمایی کردند.

مدیران سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در این مراسم با فعالیت‌های شهرداری قم در حوزه ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شدند.

در این مراسم حسین کاجی از رزمندگان قم و از راویان دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از شهید مهدی زین‌الدین و بیان زوایای شخصیتی این سردار شهید پرداخت.

در ادامه این مراسم مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین و غزه، شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

پویش سراسری «من در کنار غزه‌ام» باید جهانی شود

روح‌الله امرالهی، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت حادثه اخیر غزه و جنایت‌های رژیم تروریستی اسرائیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از بدترین موارد جنگ و نسل‌کشی چندسال پیش در میانمار اتفاق افتاد، اما در هیچ جنگی شاهد این حد جنایات به‌ویژه نسبت به کودکان را شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: جلادها و ظالمان تاریخ قتل‌عام‌های زیادی کردند، اما در هیچ جنگی با بمب متحرک، کودکان تهدید نشدند و به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت نرسیدند؛ غیر از حادثه کربلا شاید در تاریخ موردی نبوده که بی‌رحمی بی‌حد و اندازه علیه کودکان صورت گرفته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: پویش «من در کنار غزه‌ام» باید جهانی شود.

کد خبر 697253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.