تقویت زیرساخت‌های امنیت سایبری در دبی

مرکز دیجیتالی دبی در امارات متحده عربی با همکاری کمپانی‌های فناوری در نظر دارد زیرساخت‌های امنیت سایبری شهر را تقویت کند و به ارائه خدمات بهتر برای تضمین امنیت دارایی‌ها و سیستم‌های دولتی بپردازد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به دنبال تقویت سیستم امنیت سایبری دبی نهادهای دولتی مختلفی از خدمات امنیتی بی‌شمار مرکز دیجیتالی برخوردار خواهند شد، ضمن این‌که شهر از نظر هوشمندی در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت. در این راستا، قرار است خدمات مرکز امنیت سایبری دبی به افزایش امنیت اطلاعات مربوط به دارایی‌ها و سیستم‌های نهادهای دولتی کمک کند که این امر به سهم خود تاب‌آوری دیجیتالی شهر را بهبود قابل‌توجهی خواهد بخشید.

خدمات آگاهی امنیتی

پس از تقویت امنیت سایبری دبی، نهادهای مختلف شهر می‌توانند نسبت به بهره‌مندی از خدمات مختلف آن نظیر کنترل امنیتی، نشان دادن واکنش زمان واقعی به تهدیدها، خدمات آگاهی امنیتی و ارزیابی میزان نفوذپذیری و مدیریت آسیب‌پذیری اقدام کنند و از خدمات مورد نظر خود بهره‌مند شوند. این خدمات توسط متخصصانی از کمپانی‌های فناوری طرف قرارداد دبی به هر نهاد ارائه می‌شود که این افراد از پیشرفته‌ترین رویکردهای هوشمند دنیا با قابلیت تجزیه و تحلیل تضمینی، همچنین هوش مصنوعی برای تأمین حفاظت کامل از هر نهاد بهره می‌گیرند.

تقویت زیرساخت‌های امنیت سایبری در دبی

در واقع، تقویت سیستم امنیت سایبری دبی رشد نمایی اتصال دیجیتالی را ممکن خواهد کرد و از این طریق در بهبود امنیت دیجیتالی زیرساخت‌های مهم نهادهای دولتی شهر اثربخش خواهد بود. علاوه بر این، تقویت زیرساخت‌های امنیت سایبری به ارتقای سطح دیجیتالی شهر کمک خواهد کرد، یک فضای امن سایبری را به وجود خواهد آورد، در ارتقای سطح تحولات دیجیتالی امارات نقش مهمی ایفا خواهد کرد و در نهایت، در پیشرفت نوآوری‌های شهر هوشمند بسیار اثربخش خواهد بود. در نتیجه این فرآیندها، تهدیدهای احتمالی بر زیرساخت‌های اداری و دولتی شهر به حداقل خواهد رسید، ضمن این‌که دبی به مرکزی جهانی برای تضمین امنیتی تبدیل خواهد شد.

کد خبر 697251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.