۳۶ هزار مترمربع از معابر منطقه ۲ اصفهان با رنگ سرد خط‌کشی شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از اجرای عملیات خط‌کشی ۳۶ هزار مترمربع از معابر مهم این منطقه با استفاده از رنگ سرد به‌منظور سهولت عابران به‌ویژه دانش‌آموزان خبر داد.

محمد طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه درصدد افزایش ضریب ایمنی معابر منطقه دو شهرداری اصفهان هستیم، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و به‌منظور افزایش سطح ایمنی و رفاه شهروندان و تسهیل عبور و مرور، خط کشی معابر مهم این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا خط‌کشی معابر پیاده، خط کشی ایستگاه اتوبوس، نصب علائم عمودی و المان‌های ترافیکی، ایمن‌سازی تجهیزات ترافیکی ایستگاه‌های اتوبوس و بی‌آرتی، شست‌وشوی ایستگاه‌های اتوبوس، تأمین روشنایی پایانه‌های اتوبوسرانی و رفع نواقص و مشکلات ترافیکی در ابتدای مهرماه تاکنون در منطقه دو پیگیری و اجرا شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: خط‌کشی معابر و خیابان‌ها از جمله علائم ترافیکی است که نقش مهمی در کاهش سوانح رانندگی و روان‌سازی ترافیک دارد، از این‌رو تاکنون ۳۶ هزار متر مربع از معابر این منطقه «خط کشی با رنگ سرد» شده است.

وی ادامه داد: محورهای مهم این اقدامات ترافیکی شامل خیابان کهندژ، کندروی شهید خرازی، خیابان صمدیه لباف، بختیار دشت، خیابان ولی‌عصر (عج) و دهنو بوده که با تاکید بر محله محوری و کنترل ترافیک در محلات و معابر فرعی انجام شده است.

طبیبی خاطرنشان کرد: آشکارسازی گذرگاه‌های عابر پیاده، اصلاح هندسی معابر و نصب چراغ، نظافت و شست‌وشوی تجهیزات ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، نصب سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، نصب بشکه ترافیکی و استوانه ایمنی عملیات خط‌کشی محوری با اولویت معابری که بیشترین مدارس در آن محدوده مستقر است، همچنان در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

کد خبر 697189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.