اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار، عین‌الله دهقان روز _ بیست و ششم مهرماه_ در نشست با اصحاب رسانه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن همدردی با مردم فلسطین جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم می‌کند.

وی به تشریح برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی پرداخت و افزود: هفته تربیت‌بدنی با ورزش صبحگاهی کارمندان اداره ورزش و جوانان، شروع شد و روز پنجشنبه پیاده‌روی جامعه ورزش همراه با اهدا جوایز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اهدا خون توسط کارمندان اداره ورزش و جمعی از ورزشکاران، غبارروبی گلزار شهدا در روز پنجشنبه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جمعه همه ورزشکاران با لباس ورزشی در نماز جمعه حضور خواهند یافت، گفت: میز خدمت نیز جهت پاسخگویی به مردم در مصلی شهر یاسوج برپا می‌شود.

دهقان قریب به ۱۵۰ خانه ورزش در استان تجهیز و راه‌اندازی شده‌است، خاطرنشان کرد: توزیع اقلام ورزشی هفت خانه ورزش با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان در روستاهای کم بر خوردار شامل میز تنیس، دارت، فوتبال دستی، میله والیبال، توپ و فوتبال و والیبال از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی است.

وی گفت: روز شنبه دیدار با نماینده ولی فقیه و کوهپیمایی با هدف پاک‌سازی طبیعت توسط ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و روز شنبه تمام اماکن ورزشی استان به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در روز یکشنبه برنامه تجلیل از ورزشکاران شاخص و جوانی جمعیت و شاخصین حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افتتاح نه پروژه ورزشی در استان برگزار می‌شود، گفت: یک سالن ورزشی در کهگیلویه و هفت چمن مصنوعی در سطح مناطق استان افتتاح می‌شود.

دهقان از بازگشایی استخرهای انقلاب شهر یاسوج و شهر چرام بعد از چند سال غیرفعال بودن خبر داد و افزود: سرکشی مسئولان اداره ورزش و جوانان با جامعه هدف و ورزشکاران در مناطق مختلف استان و افتتاح یک مرکز مشاوره ازدواج در شهر دهدشت از جمله برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی است.

وی تصریح کرد: سه مرکز مشاوره ازدواج در سطح استان و در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد با هدف ارائه مشاوره رایگان به جوانان در زمینه ازدواج و خانواده دایر است.

کد خبر 697170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.