هماهنگی مدیران ستادی لازمه موفقیت حوزه ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: درحال حاضر روی میز اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، موضوعات متعددی قرار گرفته که جز با هم‌افزایی، هماهنگی و هم‌اندیشی یکدیگر به موفقیت نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی معرک نژاد امروز_ چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در نشست هم‌اندیشی مسئولان امور ارتباطات مناطق ومعاونت‌های شهرداری اصفهان که در سالن باغ غدیر برگزار شد، اظهار کرد: در بحث ارتباط میان مدیران ستادی حوزه ارتباطات و مسئولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه و معاونت‌های شهرداری اصفهان، باید یک ارتباط دوسویه برقرار شود.

وی افزود: هم مدیران ستادی حوزه ارتباطات شهرداری اصفهان باید از آن‌چه که در کف میدان و سطح مناطق و محلات شهر اتفاق می‌افتد، خبردار باشند و هم این‌که مسئولان امور ارتباطات در مناطق و معاونت‌ها باید از آن‌چه که در ستاد به‌عنوان سیاست تعریف می‌شود مطلع شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: بنابراین استمرار و تداوم جلسات مشترک میان مدیران ستادی حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و مسئولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه و معاونت‌ها امری ضروری و لازم است.

وی با اشاره به موضوع پرتال شهرداری اصفهان و بخش‌های مرتبط با مناطق ۱۵ گانه، گفت: پرتابل یکی از بسترهای پویایی است که مسئولان امور ارتباطات مناطق باید از این ظرفیت به‌نحو شایسته و مطلوب استفاده کنند.

معرک نژاد ادامه داد: درحال حاضر روی میز اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، موضوعات متعددی قرار گرفته که جز با هم‌افزایی، هماهنگی و هم‌اندیشی یکدیگر به موفقیت نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: دور بودن مدیران ستادی و مسئولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه و معاونت‌ها از نظر تفکری، نسبت به یکدیگر امری شایسته نیست، ما زمانی به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد که در عین ترافیک کاری و حجم زیاد فعالیت‌ها، همه باهم به صورت چابک و پویا عمل کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هماهنگی و هم آهنگی بیش‌از پیش حوزه ارتباطات در شهرداری اصفهان امری لازم است، با گذشت دو سال از عمر مدیریت شهری دیگر ضعف‌ها، نواقص، کوتاهی‌ها و یا اطلاع نداشتن از امور و فعالیت‌ها در حوزه ارتباطات شهرداری اصفهان پذیرفته نیست، ید واحد شدن رمز موفقیت است

وی با اشاره به این‌که در پی رفع دغدغه مسئولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه و معاونت‌ها مبنی‌بر کمبود نیروی انسانی هستیم، گفت: ولی این امر زمان‌بر است و نباید به انتظار نشست.

معرک‌نژاد تصریح کرد: در عرصه تولیدات تصویری و تلویزیونی، اقداماتی را در حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان آغاز کرده‌ایم، در این مسیر نیازمند شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه و معاونت‌ها هستیم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه هم‌اندیشی، برخی از مسئولان امور ارتباطات مناطق ۱۵ گانه و معاونت‌ها به بیان نقطه نظرات، پیشنهادت و راهکارهای خود در مسیر ارتقای کمی و کیفی عملکردی در حوزه ارتباطات شهرداری پرداختند.

کد خبر 697168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.