دانشجویان کاشان در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیست تجمع کردند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: دانشجویان دانشگاه شهید رجایی کاشان در تجمعی جنایات فجیع رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

غلامرضا حسنی مقدم ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه شهید رجایی کاشان در تجمعی جنایات فجیع رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره جنایات فجیع صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار زنان، کودکان بی گناه گفت: صهیونیست‌ها وقاحت و پستی را به جایی رساندند که صدای تمامی سازمان‌های بین‌المللی و حتی شرکای ایشان به اعتراض بلند شده و حتی با بی شرمی تمام اعلام می‌کنند که این حمله هدیه ما به مردم فلسطین بود.

حسنی مقدم با اشاره به اهمیت شناخت دشمن گفت: دشمنان در حالی ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند که خود به بدترین شیوه حقوق اولیه انسان‌ها را نادیده می‌گیرند و هنوز جنایات آمریکایی‌ها در زندان ابوغریب علیه زنان شیعه فراموش نشده است و این جنایات و سایر موارد مشابه برای نسل جوان ما بیان شود.

وی در ادامه به جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و گفت: در جنگ شناختی واقعیت وارونه جلوه داده می‌شود و قصد دارد با تسخیر فکر و ذهن افراد قلب آنها را تصاحب کند که نمونه آن در اغتشاشات سال قبل اتفاق افتاد.

حسنی مقدم افزود: دشمن به دنبال اعتماد زدایی و تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان است وعلاوه بر آن قصد دارد قداست خانواده را نیز از بین ببرد که باید همه ما هوشیار باشیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان در پایان با اشاره به سیاست استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم در جهان گفت: دستور قرآن نیز بر استکبارستیزی است و لذا ما از مظلوم در همه جای دنیا به ویژه مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم و تا محو کامل رژیم جعلی صهیونیستی ایستاده‌ایم.

کد خبر 697166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.