احتمال محرومیت سه‌ساله هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا

هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه نیوکاسل انگلیس، ممکن است به علت شرکت‌ در سایت‌های شرط‌بندی، سه سال محروم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس یک گزارش، ساندرو تونالی به دادستانی اعتراف کرده است که زمان حضورش در باشگاه میلان، روی بازی‌های روسونری شرط‌بندی کرده است.

ستاره نیوکاسل تقریباً سه ساعت توسط دادستانی تورین مورد بازجویی قرار گرفت و طبق گزارش روزنام ه‌Gazzetta dello sport، او به آنها اطلاع داد که روی بازی‌های فوتبال، از جمله بازی‌های میلان، شرط‌بندی کرده است.

این پذیرش جرم، شرایط را پیچیده می‌کند. او سپس اصرار دارد که در بازی‌های میلان شرط‌بندی نکرده است و اگر این ادعا پذیرفته شود، تونالی متهم به تبانی در نتایج بازی‌ها، نمی‌شود، زیرا صرفاً او روی یک مسابقه تأثیر نمی‌گذارد.

با این حال، این واقعیت که او در تیم خود قمار کرده است می‌تواند منجر به محرومیت بیش از سه ساله هافبک ایتالیایی، از سوی دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) شود.

تونالی همچنین اعلام کرده که از اعتیاد به قمار در فوتبال رنج می‌برد، و شاید بخشی از مجازات او می‌تواند به جلسات درمانی اجباری منتج شود.

ملی پوش ایتالیایی امیدوار است مجازاتی مشابه نیکولو فاگیولی هافبک یوونتوس دریافت کند، ستاره‌ای که او هم به هفت ماه محرومیت به علاوه جریمه نقدی و درمان محکوم شد.

دادستانی FIGC، تنها نهادی نیست که به شرط‌بندی‌های تونالی رسیدگی می‌کند، زیرا تحقیقات جنایی نیز در مورد فعالیت‌های او در پلت فرم غیرقانونی قمار، جریان دارد.

این بازیکن ۲۳ ساله، به دلیل استفاده از وب‌سایت‌های شرط‌بندی غیرمجاز، در معرض جریمه قابل توجهی قرار دارد. بازرسان می‌توانند آنچه را که او در اظهاراتش گفته با آنچه در تلفن همراه و تبلتش کشف شده است، مقایسه کنند.

علاوه بر تونالی و فاگیولی، نیکولو زانیولو بازیکن استون‌ویلا نیز در رسوایی شرط‌بندی دخیل بوده و با مجازات مشابهی روبرو شده است.

کد خبر 697154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.