خون مردم بیگناه فلسطین اسراییل را نابود خواهد کرد

استاندار کرمانشاه با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در غزه، گفت: خون مردم بیگناه فلسطین اسراییل را نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی ظهر چهارشنبه _ بیست و ششم مهرماه در تجمع ضدصهیونیستی مردم کرمانشاه در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی که در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده پیامبر اکرم (ص) هر کس صدای کمک و مظلومیت مسلمانی را بشنود و آن را پاسخ ندهد، مسلمان نیست.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی و نابودی نزدیک تر شده و مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم آزادی خواه جهان نیز طی روزهای گذشته با حضور در راهپیمایی‌ها توقف سریع حملات به غزه را خواستار شدند زیرا هیچ انسانی نمی‌تواند از کنار این ظلم و ستم بزرگ به راحتی عبور کند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری در کنار ملت فلسطین بوده و تا نابودی اسرائیل و آزادی قدس در کنار فلسطینیان خواهد بود.

صحرایی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با ایمان و تقوای خود خبر از افول آمریکا و شوروی دادند و امروز رهبر انقلاب خبر از نابودی اسرائیل می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: دست زدن به جنایات جنگی نشان دهنده بن بست و فروپاشی اسرائیل است و پیروزی از آن ملت فلسطین خواهد بود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: اسرائیل با یک بن بست مواجه شده و چنین اقدامات وحشیانه ای نمی‌تواند مانع شکست آنان شود و این حادثه مدعیان آزادی بیان را با چالش مواجه کرده است.

کد خبر 697153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.