جنایت غزه لگه ننگی بر صفحه تاریخ جنایتکاران است

شهردار اهواز با اشاره به اینکه ستم‌ها و محرومیت‌هایی که در حق مسلمانان می‌شود موجب شکوفایی ملل اسلامی است، گفت: دبیرکل سازمان ملل باید بداند جنایت رخ داده در غزه یک لکه ننگ در صفحه تاریخ جنایتکاران، کشورها و سازمان‌هایی که با سکوت خود رژیم اسرائیل را همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز چهارشنبه _بیست و ششم مهرماه_ در مراسم محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: اسلامی وجود چنین جنایاتی برای محو اسرائیل مستحکم‌تر و منسجم‌تر خواهد شد، امروز با وجود اینکه مسلمانان در برخی مناطق از بدیهیات زندگی محروم هستند اما سفره نعمت اسلام در گیتی همچنان در حال گسترش است.

وی افزود: ستم‌ها و محرومیت‌هایی که در حق مسلمین می‌شود باعث شکوفایی ملل اسلامی شده و در نهایت امیدوارم منجر به ریشه کن شدن رژیم منحوس و پلید اسرائیل شود.

شهردار اهواز ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل باید بداند جنایت رخ داده در غزه یک لکه ننگ در صفحه تاریخ جنایت کاران، کشورها و سازمان‌هایی که با سکوت خود رژیم اسرائیل را همراهی کردند.

وی با اشاره به انتخاب شهدای غزه برای نام‌گذاری تقاطع غیر هم‌سطح میدان جمهوری، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان کشور پیشرو در راه حمایت و همدلی با ملت فلسطین انزجار خود را از اسرائیل اعلام کرد، این اطمینان وجود دارد که جوانان فلسطینی پاسخی دندان شکن به جنایات رخ داده خواهند داد.

امینی اضافه کرد: اگر حملات رخ داده در نوار غزه کنترل نشود این احتمال می‌رود که جنگ گسترش بیشتری یابد، همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا در هر زمینه‌ای در حد توان خود با ملت فلسطین همراه شویم.

کد خبر 697135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.