فوت عابر پیاده به علت مشاهده صفحه تصادف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت سرنشین خودروی پژو ۲۰۶ و یک عابر پیاده که نظاره‌گر صحنه تصادف بود خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: حدود ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در پی اعلام یک فقره واژگونی خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید ردانی پور اصفهان، بلافاصله مأموران پلیس راهور به همراه نیروهای امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه دچار واژگونی شده است و در این سانحه سرنشین ۳۶ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه، راننده ۶۰ ساله یک دستگاه تاکسی جهت تماشای صحنه تصادف از خودروی خود پیاده می‌شود، یک اتوبوس با وی برخورد می‌کند و از صحنه متواری می‌شود و این فرد نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل شده و تحت بررسی و رسیدگی است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با صحنه تصادف در معابر، از توقف و تجمع در محل که باعث ایجاد ترافیک و حوادث بعدی می‌شود خودداری کنند.

کد خبر 697117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.