گردش فیزیکی پرونده‌های شهرسازی اصفهان حذف خواهد شد

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان از برگزاری نشست هم‌اندیشی برای حذف گردش فیزیکی پرونده‌های شهرسازی در واحد طرح تفصیلی و نقشه‌برداری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده، شاهد افزایش سطح کیفی و کمی ارائه خدمات باشیم.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی درباره حذف گردش فیزیکی پرونده‌های شهرسازی، بیست‌وپنجم مهرماه سال جاری برای واحدهای مرتبط در اداره کل توسعه شهری و منطقه‌ای «واحد طرح تفصیلی و نقشه‌برداری» در محل معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور نمایندگان حوزه اداره کل توسعه شهری، مدیریت کل نظارت بر ضوابط شهری و مدیریت طرح تفصیلی و شهرسازی الکترونیک برگزار شد، افزود: در این جلسه موضوعات مرتبط با حذف کارت گذربندی، گزارش نقشه‌برداری و دسترسی‌های ایجاد شده، مطرح شد و مسائل به‌طور کلی مورد بررسی قرار گرفت و موضوعات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و انتقادات هر دو حوزه مطرح شد.

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به برنامه زمان‌بندی، تسری فرایند (حذف گردش فیزیکی پرونده) در سامانه اصنو در ۱۲ منطقه شهرداری این کلان‌شهر صورت گرفته است، تصریح کرد: به‌زودی جلسه آموزشی و هم‌اندیشی پیرامون اقدامات صورت گرفته برای تمام کارشناسان حوزه اداره کل توسعه شهری و منطقه‌ای و کاربران طرح تفصیلی و نقشه‌برداران مناطق پانزده‌گانه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا فایل راهنمایی مناسب و گام به گام در تابلوی اعلانات سامانه «اصنو» درج شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است تا کاربران مذکور بتوانند به بهترین نحو اقدامات مورد انتظار را انجام دهند.

علی‌اصغری خاطرنشان کرد: امیدواریم اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه بتواند به تسریع در پاسخگویی به شهروندان کمک کند و شاهد افزایش سطح کیفی و کمی ارائه خدمات باشیم.

کد خبر 697095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.