واکنش ارتش به جنایات رژیم صهیونیستی

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای همگام با همه آزادگان جهان و همنوا با مردم مظلوم و داغ‌دیده فلسطین این نسل‌کشی و جنایت غیرانسانی و ددمنشانه را محکوم کرد و از آحاد مردم خواست با شرکت در راهپیمایی‌ها، فریاد مظلومان را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش ایمنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جنایت غیرانسانی و ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و داغ‌دیده فلسطین، ضمن تسلیت شهادت صدها نفر از جمله کادر درمان، کودکان و زنان بی‌پناه که در جنایت فجیع حمله به بیمارستان المعمدانی به شهادت رسیدند، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا (نساء ۷۵)

شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعفی که ستمکاران هرگونه راه چاره را بر آنان بسته‌اند، نمی‌جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می‌گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده.

بار دیگر جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌دفاع و پناه آورده به بیمارستان المعمدانی غزه، وجدان‌های بیدار را برای خاتمه دادن به عمر رژیم سفاک صهیونیستی برانگیخته است.

این جنایت مانند جنایت‌های مکرر این رژیم خون‌خوار و کودک‌کش در سکوت خفت‌بار و شرم‌آور قدرت‌های مستکبر دنیا و مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی رخ می‌دهد که مردم فلسطین ۷۵ سال است از حداقل حقوق خود محروم شده‌اند.

زمان آن است که حامیان رژیم اشغالگر قدس به خود آمده و به جهانیان پاسخ دهند که این کودکان به کدامین گناه کشته شدند؟

ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با همه آزادگان جهان و هم‌نوا با مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین این نسل کشی و جنایت غیرانسانی و ددمنشانه را محکوم کرده، از آحاد مردم می‌خواهد با شرکت در راهپیمایی‌ها فریاد مظلومان را به گوش جهانیان برسانند. آحاد کارکنان ارتش و خانواده آنها نیز همانند میلیون‌ها مسلمان حق‌طلب جهان قلبشان برای پاسخگویی مقتدرانه به این جنایات می‌تپد و برای محاکمه جنایتکاران لحظه‌شماری می‌کنند.»

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده است که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه‌برده به آن‌جا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسرائیل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی تاکنون به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 697089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.