سکوت مرگبار جامعه جهانی در بمباران بیمارستان غزه مفتضحانه و ننگین است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه اعلام کردند: همراهی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با رژیم صهیونیستی و سکوت مرگبار جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی مفتضحانه و ننگین است.

به گزارش ایمنا، نمایندگان در نشست علنی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه مظلوم را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله عامدانه به بیمارستان المعمدانی در غزه و کشتار بیش از هزار شهروند غیرنظامی به ویژه زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی لکه ننگ دیگری در کارنامه جامعه جهانی و سازمان ملل و مدعیان دروغ صلح گذاشت.

بیانیه آورده است: این جنایت با حمایت مستقیم تسلیحاتی رژیم جنایتکار آمریکا صورت گرفت همراهی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با این رژیم سکوت مرگبار جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی مفتضحانه و ننگین است. این جنایت به سرکردگی نخست‌وزیر مجرم و جنایت‌کار رژیم صهیونیستی پاسخی جز نابودی و یک‌سره کردن کار این غده سرطانی ندارد.

در ادامه بیانیه اشاره شده است: به سازمان‌های بین‌المللی امیدی نیست همه جهان باید به پا خیزد ملت‌های آزاده در سراسر جهان باید در کنار ملت مظلوم فلسطین و بی‌پناه قرار گیرند و فلسطینیان در محاصره و دربند را از وحوش صهیونیست نجات دهند. تنها طوفان خشم ملت‌ها است که می‌تواند بنیان این رژیم فاسد را برکند.

بیانیه یادآور شده است: مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید این جنایت بشری و انتقاد از بی‌عملی دبیر کل سازمان ملل و مجامع بین‌المللی از پارلمان‌های کشورهای مستقل و آزادی‌خواه دنیا به‌ویژه پارلمان‌های کشورهای اسلامی می‌خواهد از هیچ اقدامی در محکومیت مقابله جنایات صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین فروگذار نکنند.

مجلس شورای اسلامی در این بیانیه همچنین از پارلمان‌های کشورهای اسلامی درخواست دارد تا جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جامعه بین‌المللی پیگیری کنند، با توجه به وضعیت وخیم انسانی در غزه و قطع کامل مسیرهای امدادی ضمن ارسال کمک‌های بشردوستانه سازمان‌های مدعی حقوق بشر را برای ارسال کمک‌های انسانی تحت فشار قرار دهند، حکومت‌های خود را به قطع کامل ارتباط دیپلماتیک تجاری و اقتصادی با رژیم صهیونیستی ترغیب کنند، شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی را تحریم کنند و قوانین تحریمی علیه این رژیم در مجالس خود وضع کنند و کمک‌های تسلیحاتی و نظامی آمریکای جنایتکار به رژیم صهیونیستی را محکوم کنند و سفارت‌خانه‌های آمریکا را تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 697061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.